Gravid efter p stav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2010

sarahsofia

Hej. Jeg fik fjernet min p stav efter kun fire måneder.
Jeg fik at vide af min læge den ville være sikker de næste 3 måneder. Men nu bliver jeg i tvivl. Jeg fik den fjernet for nu dage siden, og blødte de første fire dage og så ikke siden. Vi har haft regelmæssig sex de sidste ni dage.. Er der chance for at jeg kan være blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

sarahsofia

Ni dage siden selvfølgelig

Anmeld

8. november 2010

Sujan

Hej

Jeg kender ikke så meget til P-stav.. men tænker at hvis din mens varede de første 4 dage og det er 9 dage siden du fik den fjernet så har du nok ikke haft æggeløsning endnu.. så er chancen for graviditet ret lille...

Men jeg kan jo ikke være sikker

Anmeld

8. november 2010

3xM

det afhænger af din krop og dens hormon balance, nogen kommer sig hurtigt efter p.piller p-stav fødsel andre virker det til at det spiller ind.

så vil mene for at du fik afklaret din spørgesmål så vil din første mens jo vise dig svaret. Men ja er din krop hurtig så kan du jo sagtens blive gravid inden 1 mens...

Anmeld

8. november 2010

3xM

hmmm tror ikke jeg muligvis har forstået dit spørgesmål

Anmeld

8. november 2010

sarahsofia

Problemet er lidt at jeg havde mens for tre uger siden da jeg havde staven og så blødte jeg igen da de tog den ud. Så aner ikk hvilken mens jeg skal regne med og om der overhovedet er en chance for graviditet endnu?
Udover det har jeg haft vildt ondt i maven de sidste tre dage. Minder om mens smerter :s meget forvirrende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.