første gang far kunne mærke spark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Maja88

Ja som overskriften nok hentyder til, hvor langt var i så henne da jeres kæreste/mand kunne begynde at mærke den lille sparke..

ALTSÅ  jeg er jo ikke i tvtivl om bebser sparker og det bliver hårdere og hårdere, men han kan ikke mærke det endnu så...

Hvor langt var i henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Dansker I Holland

Maja88 skriver:

Ja som overskriften nok hentyder til, hvor langt var i så henne da jeres kæreste/mand kunne begynde at mærke den lille sparke..

ALTSÅ  jeg er jo ikke i tvtivl om bebser sparker og det bliver hårdere og hårdere, men han kan ikke mærke det endnu så...

Hvor langt var i henne?

Hey søde Jeg var 22-23 uger henne da min mand første gang mærkede baby sparke Og det blev han bare SÅ glad for

Knus Sussie 39+0

Anmeld

8. november 2010

Elvers

Jeg har nok ca. været 20 uger henne, da herren herhjemme kunne mærke lillemanden første gang  han fik det største chok, og han har mærket ham hver dag lige siden...

Anmeld

8. november 2010

Maja88

årgh så håber jeg ikke der går lang tid inden han kan mærke det herhjemme, for er 22+4 i dag og synes den sparker vildt kraftigt for tiden.

men manden er jo ved at blive lidt utålmodig..hehe

Anmeld

8. november 2010

BabyNilas

Jeg var i uge 24. Jeg kan tydeligt huske det, vi var på ferie og havde lagt os for at få en lille lur og pludselig bliver min forskrækket over min mave bevægede sig og siden har han mærket ham sparke hver dag.

Anmeld

8. november 2010

LBK

Jeg var i uge 20 da han både kunne mærke og se den lille sparke.. Han kunne nok have gjort det ldt før, men det kræver jo at han er der når den lille sparker....

Anmeld

8. november 2010

Valle81

Maja88 skriver:

Hvor langt var i henne?

Første gang var jeg alene så det ved jeg ike, 2 garviditet var jeg præcis 15+0 da vi begge mærkede liv og det var første gang jeg selv mærkede liv den dag også. Vi var gået i seng og han lå med hånden på maven af mig og bump -så fløj han op og sagde - var det et spark - og ja det var det. Så gik der nogle uger hvor jeg ikke mærkede noget, men derefter spark og koldbøtter hver dag.

Nu er jeg garvid for 3. gang og er idag 17+1 og har stadig ikke mærket liv, så det har manden selvfølgelig heller ikke, me det varer nok ikke så længe:0)

Anmeld

8. november 2010

Maja88

Valle81 skriver:

Første gang var jeg alene så det ved jeg ike, 2 garviditet var jeg præcis 15+0 da vi begge mærkede liv og det var første gang jeg selv mærkede liv den dag også. Vi var gået i seng og han lå med hånden på maven af mig og bump -så fløj han op og sagde - var det et spark - og ja det var det. Så gik der nogle uger hvor jeg ikke mærkede noget, men derefter spark og koldbøtter hver dag.

Nu er jeg garvid for 3. gang og er idag 17+1 og har stadig ikke mærket liv, så det har manden selvfølgelig heller ikke, me det varer nok ikke så længe:0)

ok det var da faktisk tidligt den sparkede igennem.

nu er jeg førstegangs gravid og har mærket liv siden 16+4 og er 22+4 i dag....

men jeg kan bare ikke bedømme om man kan mærke udenpå da jeg jo kan mærke den uanset hvad....

kan være din moderkage ligger foran den her gang...

Anmeld

8. november 2010

Valle81

Maja88 skriver:

ok det var da faktisk tidligt den sparkede igennem.

nu er jeg førstegangs gravid og har mærket liv siden 16+4 og er 22+4 i dag....

men jeg kan bare ikke bedømme om man kan mærke udenpå da jeg jo kan mærke den uanset hvad....

kan være din moderkage ligger foran den her gang...

Jeg tror måske at moderkagen er foranliggende, måske, ellers er det en meget stille baby:0)

Da jeg ventede Asta mærkede jeg faktisk ikke meget liv helelr, og hun var meget blid og stille i hendes bevægelser, man kunne ikke se på maven at hun sparede og sådan.

Da jeg ventede Anton havde jeg derimod alien mave der var fuldstændig deform til tider pga hans moslen sparken og møffen:0) Til alle scanninger var han også fuldstændig vild og for rundt som en skoldet skid i et glas vand, hvor denne her gang ligger den bare og hygger:0)

Så måske det er en pige der ligger og hygger:0)

Spark udepå kan mærkes som små stød der buler i maveskindet - svært at forlare:0)

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

Jeg havde en foran liggende moderkage, så der gik lang tid inden Michael rigtig kunne mærke spark uden på maven. tror det var omkring uge 30...

Han var også pænt utålmodig til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.