Hej Astrid
Her hjemme har Alexander være uden sut i 3-4 uger og det er gået over alt forventning (trængte vi også til at noget gjore)
Jeg havde foreslået ham at sutten kunne komme ned på et suttetræ, vi har her i byen, sammen vej som hans dp-mor bor på. Men da det kom til stykket ville han ikke have den derned, jeg spurte ham om han heller ville sende den til julemanden så kunne det være julemanden ville give ham en ting i stedet.
Den var han med på og vi snakkede et stykke tid om havd det skulle være, han er jo dybt forelsket i traktore så han vidste med det samme med det skulle være en stor John Deree traktor med skovl(meget vigtigt)
Så lavede vi den aftale med ham at i næste weekend når det blev lørdag så skulle vi tage ud og finde den ting som julemanden skulle give ham og så sende sutterne til ham som tak.
Og så blev det lørdag og vi kørte til tyskland og fandt den omtalte traktor og da vi kom hjem puttede vi alle sutterne(på nær 1 som mor lige gemte) ned i en kuvert, gik over i brugsen og købte et frimærke og puttede det i postkassen, Alexander var med til det hele og han klare det bare så flot, (brevet sendte vi til farmor) for at have et sted at sende det hen.
Han har overhoved ikke været ulykkelig og ville have sin sut, kun spurt efter den et par gange med et smil på læben, kan godt se at han ikke kan få dem når julemanden har dem.... 
Jeg var ellers overbevist om at han aldrig kom af med dem så sutteafhængig han har været.....
Måske det kunne være en ide med Amalie......
Mette
Anmeld