kolde fødder (projekt baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

nu er jeg ano da her er mange om kender mig  men i december skal vi starte på projekt baby vi har en dreng i forvejen han er 2½  og ligepludseligt blev jeg i tvivl om jeg kan klare to børn og om det er fair over for min dreng som er kun 2½ nu at han skal være stor bror osv er det normalt at man ligepludseligt får kolde fødder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Svei

Anonym skriver:

nu er jeg ano da her er mange om kender mig  men i december skal vi starte på projekt baby vi har en dreng i forvejen han er 2½  og ligepludseligt blev jeg i tvivl om jeg kan klare to børn og om det er fair over for min dreng som er kun 2½ nu at han skal være stor bror osv er det normalt at man ligepludseligt får kolde fødder?

Jeps...det tror jeg er helt normalt...jeg havde det på samme måde, da jeg skulle have nummer to og tre...at give børn søskende er en kæmpe gave og jeres søn når jo at få en god alder til at forstå det at der kommer en ny... jeg ser det som et sundt tegn at man pludselig tænker at det måske er skidt med en mere..

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Jeps...det tror jeg er helt normalt...jeg havde det på samme måde, da jeg skulle have nummer to og tre...at give børn søskende er en kæmpe gave og jeres søn når jo at få en god alder til at forstå det at der kommer en ny... jeg ser det som et sundt tegn at man pludselig tænker at det måske er skidt med en mere..

takker eva..ja han er jo stor dreng til den tidspunkt..dejligt at vide at andre haft det også sådan

Anmeld

8. november 2010

Svei

Anonym skriver:

takker eva..ja han er jo stor dreng til den tidspunkt..dejligt at vide at andre haft det også sådan

Jeg panikkede ind imellem også da jeg var gravid... men det var da så lidt, er du unormal så er jeg bestemt også..

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Jeg panikkede ind imellem også da jeg var gravid... men det var da så lidt, er du unormal så er jeg bestemt også..

smiler tak så er jeg mere rolig nu

Anmeld

8. november 2010

ML

Det tror jeg bestemt er meget normalt,ja. Jeg panikkede også under graviditeten med den anden, men der var det jo ligsom lidt for sent

Jeg tænker ind i mellem stadig på at det er synd for min yngste at han ikke kan få den samme 100 % opmærksomhed fra min sine som den første fik, men det der går fra mig kommer der jo så heldigivis fra storebror.

Det skal nok gå fint det hele. Man lærer det og børnene får gradvist mere og mere glæde af hinanden.Det er skønt at følge!

ML, mor til to drenge på 2,5 og 4 mnd

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

ML skriver:

Det tror jeg bestemt er meget normalt,ja. Jeg panikkede også under graviditeten med den anden, men der var det jo ligsom lidt for sent

Jeg tænker ind i mellem stadig på at det er synd for min yngste at han ikke kan få den samme 100 % opmærksomhed fra min sine som den første fik, men det der går fra mig kommer der jo så heldigivis fra storebror.

Det skal nok gå fint det hele. Man lærer det og børnene får gradvist mere og mere glæde af hinanden.Det er skønt at følge!

ML, mor til to drenge på 2,5 og 4 mnd

ja det er nemlig det jeg tænker jeg vil så meget gerne forkæle mig dreng men alt den tid han ha´med mig men når det kommer en mere så har jeg ikke så meget tid til ham mere

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

Jbk skriver:

Nu har jeg kun en datter, og har ikke i tankerne at få en mere før om nogen år, når min uddannelse engang er færdig om 4 år eller sådan noget(er på barsel nu og ikke startet endnu), men jeg har tænkt samme tanke, om jeg kan være det bekendt overfor min datter at få en mere, jeg skal jo pludselig deles mellem to så, men mon ikke det går ? Søskende er som Eva skriver, den største gave

Go for it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.