Spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

fif

Hej derude...  

Jeg har henover weekenden haft ondt i underlivet, lænden, benene og plukkeveer har jeg stortset hver dag! Der kan sagtens gå flere timer imellem, før jeg får det sådan, så det er ikke regelmæssigt..

Er det noget jeg skal tænke mere over, eller skal jeg bare tænke at kroppen forbereder sig, til jeg får rigtigt veer på et tidspunkt?

Håber I kan hjælpe på mit spørgsmål...

Hilsen Fie 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

StineW

Hejsa.

Det lyder som om din krop er i fuld gang med at øve til den store dag : ) Det kan den godt gøre lang tid i forvejen.

Dog hvis du er i tvivl om noget alligevel eller f.eks ikke mærker liv el lign, så vil jeg da helt klart ringe til fødegangen / jordemoder.

Og så lige held og lykke med fødslen ; )

Knus Stine.

Anmeld

8. november 2010

quar20

Din krop gør sig klar til den kommende fødsel..!! Det er jeg slet ikke i tvivl om..!!

Hvis nogle af dine plukveer bider lidt så er det en super go idé lige at stoppe op og trække vejret..!! Det er øvelser du kan bruge til den kommende fødsel med at trække vejret, og lige stoppe op og lytte til din krop..!!

Mærker du ikke det samme liv, eller føler du dit meget utilpas så ring til din JM eller læge, så de lige kan undersøge dig..!!

Men ellers kan du glæde dig over at din krop nu er igang med at forberede den store finale

Anmeld

8. november 2010

fif

StineW skriver:

Hejsa.

Det lyder som om din krop er i fuld gang med at øve til den store dag : ) Det kan den godt gøre lang tid i forvejen.

Dog hvis du er i tvivl om noget alligevel eller f.eks ikke mærker liv el lign, så vil jeg da helt klart ringe til fødegangen / jordemoder.

Og så lige held og lykke med fødslen ; )

Knus Stine.

Tak, du har sikkert ret!!  

Og ja, jeg må jo bare ringe derud hvis jeg blir i tvivl om noget  

Hilsen Fie.

Anmeld

8. november 2010

sarahb

kroppen gør sig helt klart klar til fødslen.. jeg har haft det sådan i nogle uger nu... så håber snart der sker noget

Anmeld

8. november 2010

fif

quar20 skriver:

Din krop gør sig klar til den kommende fødsel..!! Det er jeg slet ikke i tvivl om..!!

Hvis nogle af dine plukveer bider lidt så er det en super go idé lige at stoppe op og trække vejret..!! Det er øvelser du kan bruge til den kommende fødsel med at trække vejret, og lige stoppe op og lytte til din krop..!!

Mærker du ikke det samme liv, eller føler du dit meget utilpas så ring til din JM eller læge, så de lige kan undersøge dig..!!

Men ellers kan du glæde dig over at din krop nu er igang med at forberede den store finale

Jamen det lyder jo super godt!!! Jeg venter spændt på den kommende dag ska ske så   tak...

Anmeld

8. november 2010

quar20

fif skriver:

Jamen det lyder jo super godt!!! Jeg venter spændt på den kommende dag ska ske så   tak...

Det kan jeg godt forstå..!! Det er jo den store finale 

Held og lykke når tiden kommer

Anmeld

8. november 2010

fif

sarahb skriver:

kroppen gør sig helt klart klar til fødslen.. jeg har haft det sådan i nogle uger nu... så håber snart der sker noget

Jeg håber snart at din fødsel går i gang så!!!  Held og lykke med din, og så må jeg også håbe at der ikke går Alt for lang tid med mig (dog er der 3 uger til termin) hehe...

Anmeld

8. november 2010

fif

quar20 skriver:

Det kan jeg godt forstå..!! Det er jo den store finale 

Held og lykke når tiden kommer

Jooo, tak ska du ha!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.