Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Maja!

okay her kommer lidt personlige detaljer, men efter kæresten og jeg havde hygget igår eftermiddags, går jeg på toilet, og da jeg så tørre mig, er der nærmest nogle klatter af brun blod med!!

jeg snakker med min mor, som siger det er helt normalt, i starten af graviditeten osv.
men både igår og idag har jeg haft sån lettere brunt udflåd.. men tænkte jeg ikke skulle panikke...

her til morgen får jeg så os nogle kramper/niv i underlivet, og jeg bliver selvfølgelig urolig... Så jeg vælger at ringe til min læge...
Han siger så at jeg skal holde mig i ro til det er stoppet, og at det jo muligvis kunne være optræk til en spontan abort...

Jeg er simpelthen så knust, og sidder meget langt væk hjemme fra og er væk hele ugen med mit arbejde...

hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

quar20

Syntes du skal tage det roligt og forsøge IKKE at tænke over det - selvom det er møg svært..!!

Efter sex kan man sagtens havde lidt "gammelt" blod siddende som så kommer ud efter sex og der kan godt komme noget ud en dag eller to efter..!!

Det du skal være opmærksom på er hvis der kommer blod ud.. Altså rødt nyt blod..!!

Men igen.. Med Tino blødte jeg HVER EVIG ENESTE DAG indtil uge 14..!! også blødte jeg igen i uge 17 og i uge 23..!!

Anmeld

8. november 2010

Maja!

tænker os at så længe det ikke er frisk blod, så vil jeg ikke gå i panik...

men nu går jeg jo så i panik over kramperne...

er det normalt med kramper i starten af graviditeten?? er 6+3 idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.