følsomhed .. 8D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

densmukkeline

hvor køber jeg denne graviditetstest 10 mlU/ml? & da den er så følsom hvor tidligt kan den så anvendes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Margurit

Du kan købe dem på www.babyornot.dk - de hedder "high sensitive"

Anmeld

8. november 2010

densmukkeline

Margurit skriver:

Du kan købe dem på www.babyornot.dk - de hedder "high sensitive"

tak

hvor mange dage før tid kan de anvendes?

Anmeld

8. november 2010

Rockertand

Du får lige en oplysning kvinde-til-kvinde:

High-sensitive-teste er ikke pengene værd, det er meget få, der kan få 2 streger på dem, og i de allerfleste tilfælde kan du få meget tydeligere streger på alle andre teste, der måler fra 20-25 mIU - jeg taler både af egen erfaring, men også erfaringen fra rigtig mange kvinder, der huserer i diverse babyfora,

Prøv at google "high sensitive tests", så får du svaret og kan spare dine penge...

Anmeld

9. november 2010

densmukkeline

Rockertand skriver:

Du får lige en oplysning kvinde-til-kvinde:

High-sensitive-teste er ikke pengene værd, det er meget få, der kan få 2 streger på dem, og i de allerfleste tilfælde kan du få meget tydeligere streger på alle andre teste, der måler fra 20-25 mIU - jeg taler både af egen erfaring, men også erfaringen fra rigtig mange kvinder, der huserer i diverse babyfora,

Prøv at google "high sensitive tests", så får du svaret og kan spare dine penge...

mange tak for det (: jeg har ladet  hver at købe dem(; venter istedet til jeg evt. er gået over tid så jeg ikke risikere at blive skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.