sagen er den i weekenden går jeg i mandens mobil.
( fuck havde ALDRIG troet jeg skulle gøre det, men efter han trak sig mere væk og en grim mistanke og tanker der fylder mere og mere)
der sker det jeg finder smsér mellem ham og hans eks ( datterens mor) og helt fint de er begyndt at kommunikere, en beskederne afsluttes med knus og de har kælenavne til hinanden, og beskederne omhandler ikke fælles barn.
jeg siger dette til ham og han vælger stadig at tage til en fest, end at blive og få det her ud af verden.
jeg aflyser derpå en aftale med hans forældre, som kontakter mig og der græder jeg bare, de bevilliger INTET om at de igen vil se de 2 sammen. og hans mor siger jeg har deres støtte, jeg ved hun har haft fat i ham og sagt " hvad fanden har du gang i"
min tillid er brudt, jeg tror på han ikke har gjort noget, men jeg tror ikke længere på han ikke hænger sig i fortiden. jeg tror ikke på at de 2 ikke er på vej mod noget.
jeg har fortalt ham at det er over mine grænser, de kunne ikke tåle at være i samme rum da vi mødte hinanden og nu er der smsér med knus i. den holder ikke. jeg vil ikke stå på sidelinien og se til at de blir mere kærlige. han kan ikke have 2 familier.
så nu mit dilemma skal jeg kontakte hende og skrive til hende at jeg gerne vil møde hende?
klarlægge jeg har de bedste intentioner for deres barn, men at jeg også har set smsér imellem dem som jeg ikke kan acceptere hvis de begge er enige om de ikke vil finde sammen igen så skal de ikke skrive sammen som venner og tale fortid, fordi det sårer mig og mine børn og min familie, og det vil i værreste fald betyde at vi alle render i et stort had som kun vil ramme deres datter.
Jeg elsker ham, jeg er glad for deres datter og som mor hvis hun ikke har noget i klemme med ham mere, skal efter min mening støtte op i mit forhold til hendes x, hun må da vide at deres datter for meget mere godt ved at vi alle kan tale sammen i en god tone uden der skal være jalouxi og jeg blir den kontrollerende hadske nye kæreste. Jeg acceptere min sviger familie sidder derude og snakker, jeg acceptere rigtig meget omkring hende,men ikke at hun skal væreen trussel og nu er der hul på dén byld og derfor vil jeg gerne have talt ud med hende inden det går galt.
og hvis manden siger nej hvadså ?
giv mig please nogle råd til at tackle dette....