for igen brug jeres hjælp damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2010

3xM

sagen er den i weekenden går jeg i mandens mobil.

( fuck havde ALDRIG troet jeg skulle gøre det,  men efter han trak sig mere væk og en grim mistanke og tanker der fylder mere og mere)

der sker det jeg finder smsér mellem ham og hans eks ( datterens mor) og helt fint de er begyndt at kommunikere, en beskederne afsluttes med knus og de har kælenavne til hinanden, og beskederne omhandler ikke fælles barn.

jeg siger dette til ham og han vælger stadig at tage til en fest, end at blive og få det her ud af verden.

jeg aflyser derpå en aftale med hans forældre, som kontakter mig og der græder jeg bare, de bevilliger INTET om at de igen vil se de 2 sammen. og hans mor siger jeg har deres støtte, jeg ved hun har haft fat i ham og sagt " hvad fanden har du gang i"

min tillid er brudt, jeg tror på han ikke har gjort noget, men jeg tror ikke længere på han ikke hænger sig i fortiden. jeg tror ikke på at de 2 ikke er på vej mod noget.

jeg har fortalt ham at det er over mine grænser, de kunne ikke tåle at være i samme rum da vi mødte hinanden og nu er der smsér med knus i. den holder ikke. jeg vil ikke stå på sidelinien og se til at de blir mere kærlige. han kan ikke have 2 familier.

så nu mit dilemma skal jeg kontakte hende og skrive til hende at jeg gerne vil møde hende?

klarlægge jeg har de bedste intentioner for deres barn, men at jeg også har set smsér imellem dem som jeg ikke kan acceptere hvis de begge er enige om de ikke vil finde sammen igen så skal de ikke skrive sammen som venner og tale fortid, fordi det sårer mig og mine børn og min familie, og det vil i værreste fald betyde at vi alle render i et stort had som kun vil ramme deres datter.

Jeg elsker ham, jeg er glad for deres datter og som mor hvis hun ikke har noget i klemme med ham mere, skal efter min mening støtte op i mit forhold til hendes x, hun må da vide at deres datter for meget mere godt ved at vi alle kan tale sammen i en god tone uden der skal være jalouxi og jeg blir den kontrollerende hadske nye kæreste. Jeg acceptere min sviger familie sidder derude og snakker, jeg acceptere rigtig meget omkring hende,men ikke at hun skal væreen trussel og nu er der hul på dén byld og derfor vil jeg gerne have talt ud med  hende inden det går galt.

og hvis manden siger nej hvadså ?

giv mig please nogle råd til at tackle dette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

DK

Jeg synes godt nok det lyder til at der er rigtig meget bøvl! Hvis du ikke er gravid (mener jeg husker at du var nervøs for det i en anden tråd) så synes jeg du skulle sende ham ud til højre og i stedet koncentrere dig om at være lykkelig sammen med dine to dejlige drenge og så senere finde en ny mand som gør dig: glad, tilfreds, lykkelig og ikke bryder din tillid/jeres aftaler igen og igen!

Hvis du er gravid, så synes ved jeg virkelig ikke hvad du skal gøre! Jeg er gode venner med min eks, heldigvis, men vi kommunikerer på en neutral-ikke kælenavns måde. Jeg ville ikke ringe til hans ekskone og forhøre hende. Jeg ville ikke give hende indblik i min usikkerhed! Du har brug for at tage nælden ved roden og tale med din kæreste! Hvis du ikke stoler på et ord af hvad han siger, jamen så giver det vel sig selv at han ikke er en du skal være sammen med?

Hvis jeg var dig ville jeg nok sætte ham stolen for døren og sige "vælger du mig? JA eller NEJ". Nej, jamen så giver det sig selv. Ja, jamen så bliver du nødt til at stole på hvad han siger! Hvis du altså overhovedet er interesseret i ham stadigvæk? Altså vil du helt ærligt have ham, som han jo "er" nu? Man kan altid drømme sig væk i minder om nyforelskelse, men det er jo hvordan han opfører sig nu der tæller! Og er det en mand du vil beholde?

Knus Ditte

Anmeld

8. november 2010

Missi

DK skriver:

Jeg synes godt nok det lyder til at der er rigtig meget bøvl! Hvis du ikke er gravid (mener jeg husker at du var nervøs for det i en anden tråd) så synes jeg du skulle sende ham ud til højre og i stedet koncentrere dig om at være lykkelig sammen med dine to dejlige drenge og så senere finde en ny mand som gør dig: glad, tilfreds, lykkelig og ikke bryder din tillid/jeres aftaler igen og igen!

Hvis du er gravid, så synes ved jeg virkelig ikke hvad du skal gøre! Jeg er gode venner med min eks, heldigvis, men vi kommunikerer på en neutral-ikke kælenavns måde. Hvis jeg var dig ville jeg nok sætte ham stolen for døren og sige "vælger du mig? JA eller NEJ". Nej, jamen så giver det sig selv. Ja, jamen så bliver du nødt til at stole på hvad han siger! Hvis du altså overhovedet er interesseret i ham stadigvæk? Altså vil du helt ærligt have ham, som han jo "er" nu? Man kan altid drømme sig væk i minder om nyforelskelse, men det er jo hvordan han opfører sig nu der tæller! Og er det en mand du vil beholde?

Knus Ditte

helt enig, dog skal man ikke blive sammen bare fordi man er gravid.

Anmeld

8. november 2010

DK

Missi skriver:

helt enig, dog skal man ikke blive sammen bare fordi man er gravid.

Jep!! Jeg fik også lige skrevet lidt til, da jeg godt kunne se at jeg ikke have fået det forklaret klart nok!

Anmeld

8. november 2010

klmf

Hej

Min holdning er nok, at parforholdsproblemer skal klares i forholdet og ikke med en tredjepart. Så synes slet ikke du skal blande hans eks ind i det, hun kan jo i princippet skrive som hun vil, det springende punkt er hvordan DIN kæreste skriver tilbage!! Selvom du så kan lave en aftale med hende om sms-tonen, så er der jo stadig din kæreste, som du ikke lyder til at stole for meget på. Det må da være ham, der skal sætte grænsen for sms'erne, det er hans ansvar at være en god kæreste overfor dig....

Håber du finder ud af det med ham....

Anmeld

8. november 2010

3xM

jeg vil jo nok også sige det er ham der burde sige fra, men jeg har heller ikke mødt hende. hvis vi skal blive sammen vil jeg gerne det. jeg vil for deres datters skyld også gerne have et ordenligt forhold m hende.

det er let at sige man bare skal stoppe, det gør man når alt andet er prøvet og det virkelig ikke er mere at gøre. Jeg syntes jeg ser meget reelt på det her. og også at jeg ikke vil byde pt. at marcus igen skal igennem et brud og i værreste fald skifte skole, han fortjener jeg kæmper det her igennem.

jeg kan håbe på at de efter 15 års samliv bare har dummet sig i sms toner og at der ikke lægger mere idet, og derfor skal det ikke udvikle sig mere, hvis de da begge er afklaret med ophøret. så ville jeg jo mene de begge kan se de ikke skal være mere for hinanden end mig og ham er. der er låg på fortid og de skal tænke fremtid ikke mindst for deres datter.

Derfor vil jeg også gerne nu møde hende inden det påvirker mere i familien og snakke med hende om at jeg hvertfald er rigtig glad for deres datter og kuin intr. i hun har det godt ved os.

men at det hvad er sket der sårer mig mere end nødvendigt.

Anmeld

8. november 2010

3xM

update:

tjah så fik jeg luftet tænke tankerne for manden, og nervøsiteten.

det er ikke mit bord, jeg skal bare værdsætte de snakker godt sammen. jeg blander mig ikke i hans og han ikke i mit.

så jeg har mit liv med drengende og deres fædre han med sin datter og deres barn.

det er jo i for sig ok,ville bare ha vist det INDEN jeg prioterede kæresten højere og hans behov over Milas fars pludselige ændren fra at være ligeglad til at ville være far hvor jeg så blev stædig over for det.

ROD ROD, men nu er det da tegnet hårdt op må man sige, så vil jeg da vist heller aldrig høre for hvordan jeg snakker med deres fædre.

suk suk, men alligevel føltes det som en lettelse at jeg nok ikke skal se ham som noget mere fast en et par der lige har mødt hinanden.

jeg skulle iøvrigt ikke kontakte datterens mor da hun nok ville jorde mig...hmmm ok så, i roder selv med jeres og jeg m mit,

er lidt chokket nu, men håber jeg kan finde den gode tone med mine drenges fædre så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.