så grim er jeg lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2010

msax

... jeg er bare MEGA træt og min reference program driller - ØV...

og træthed og modgang gør mig ikke kønnere...

syntes bare i dejlige mødre skulle have lidt skæg og ballede. Og nu kan I bare tænke på mig de dage hvor I føler jer grimme og uoplagte - for I bliver ikke grimmere end mig lige nu - det er altid rart at vide der er nogen der er grimmere end en selv.

man et vrøvle indlæg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

ooo

Fnis...Det kan godt være at du havde krise over at fylde 30, men lige der ligner du altså en 6-årig meget uartig pige der ikke gider at gøre som mor beder dig om.

Synes det er et alletiders billede, du burde gemme det, så dine tipoldebørn kan se hvor smuk deres tipoldemor var. Sådan helt naturlig og nåwet...

Kram fra Mette, der også sidder med speciale lige nu.

Anmeld

8. november 2010

msax

Metchen skriver:

Fnis...Det kan godt være at du havde krise over at fylde 30, men lige der ligner du altså en 6-årig meget uartig pige der ikke gider at gøre som mor beder dig om.

hihi... jeg gider heller ikke mere nu... og det bliver noget vrøvl jeg får skrevet ned...

så føler mig også lidt som en 6-årig der ikke vil lave sine lektier...

Anmeld

8. november 2010

ooo

msax skriver:

hihi... jeg gider heller ikke mere nu... og det bliver noget vrøvl jeg får skrevet ned...

så føler mig også lidt som en 6-årig der ikke vil lave sine lektier...

Hmmm, mit er vist hele tiden noget vrøvl. Ikke så godt når man nu skal være akademisk og alt det der.

Tror jeg daffer i seng nu, inden jeg kommer til at skrive ukvemsord i specialet. Har hørt at det skulle trække ned på det endelige resultat.

Anmeld

8. november 2010

msax

Metchen skriver:

Hmmm, mit er vist hele tiden noget vrøvl. Ikke så godt når man nu skal være akademisk og alt det der.

Tror jeg daffer i seng nu, inden jeg kommer til at skrive ukvemsord i specialet. Har hørt at det skulle trække ned på det endelige resultat.

jeg vælger også at slå min selektive hørelse fra og accepterer at hovedpuden kalder...

Så kan man jo altid falde i søvn hen over en lille bog...

SOV godt

Anmeld

8. november 2010

ooo

I lige måsen.

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Sådan!! Herligt billede!

Anmeld

8. november 2010

Ida.

Mette det er sgu go' humor!!

Jeg glæder mig allerede til at komme igang med mit speciale til februar!!

Anmeld

8. november 2010

Karo

Herligt billede.

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

Hvor er du sej!!! Ha ha ha. SÅ har man sgu selvtillid når man lægger sådan et billede ud. Du er sgu smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.