Vis jeres ble design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Low

Nu har jeg prøvet nogle forskellige slags bleer for at se hvad jeg synes der er bedst og jeg har lagt mærke til at de har meget forskellige design. Ikke at det betyder  noget men det var nu bare en lille ting jeg sad og tænkte over . Hvis i har lyst kan i ligge et billede ind af deres bleer(helst ubrugte ).

Forsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

mariamiss6

Low skriver:

Nu har jeg prøvet nogle forskellige slags bleer for at se hvad jeg synes der er bedst og jeg har lagt mærke til at de har meget forskellige design. Ikke at det betyder  noget men det var nu bare en lille ting jeg sad og tænkte over . Hvis i har lyst kan i ligge et billede ind af deres bleer(helst ubrugte ).

Forsat god aften

Æh måske er det værd at nævne om du mener stofbleer????

Anmeld

7. november 2010

Low

mariamiss6 skriver:

Æh måske er det værd at nævne om du mener stofbleer????

Det var nu ikke stofbleer jeg mente. Jeg mente de engangs bleer de små lader deres vand i.

Anmeld

8. november 2010

mariamiss6

Low skriver:

Det var nu ikke stofbleer jeg mente. Jeg mente de engangs bleer de små lader deres vand i.

Jamen hvordan kan du så bede om designet??? eller altså. Ja de ser jo ud som de gør lol....

Enten bruger man libero, eller pampers, eller lidl, eller fakta, eller aldig eller eller eller hehehhe...

Anyways, gider ikke uploade billede, men jeg synesRema1000 bleerne er okay gode.... De sidder fint, kan lukkes godt til, og virker ikke generende i hverken komfort, eller på huden....

Og så koster de kun 50 kroner

Anmeld

8. november 2010

TbCp

mariamiss6 skriver:

Jamen hvordan kan du så bede om designet??? eller altså. Ja de ser jo ud som de gør lol....

Enten bruger man libero, eller pampers, eller lidl, eller fakta, eller aldig eller eller eller hehehhe...

Anyways, gider ikke uploade billede, men jeg synesRema1000 bleerne er okay gode.... De sidder fint, kan lukkes godt til, og virker ikke generende i hverken komfort, eller på huden....

Og så koster de kun 50 kroner

jeg tror hun mener det print der er på bleerne

Anmeld

8. november 2010

Bom

Low skriver:

Forsat god aften

Vi bruger aldi's bleer, ja de ser jo ud som de gør, men jeg synes det er de bedste til prisen..
Vi har også prøvet dem fra rema1000 og dem fra abc, men det er simpelthen noget l**t..

Anmeld

8. november 2010

BinaMor

mine er anglemark. de har vist bare prikker og et a? kan ik helt huske nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.