Ja Tino er 21 måneder dog 22måneder her d. 13..!! Tiden flyver afsted og han kan bare SÅ mange ting..!! Orderne flyver ud af munden på ham og han er blevet SÅ dygtig til at efterligne os og mange andre
..
Hans adfærd ændrede sig rigtig meget da han blev 16måneder - og nu..! Ja nu er han til tider slet ikke til at styrer..!! Kan mærke hans selvstændighed kommer ind i billedet i løbet af dagen..!!
Han er blevet rigtig dygtigt til at hjælpe til herhjemme, og render rundt med støvsuger og klud og syntes det er møg skægt at være med til alt det huslige..!! Madlavning, rengøring, oprydning osv..!! ( Kan man høre jeg er en stolt mor ) 
DOG kan han også være SKIDE provokerende og sidde lige ved siden af mig hvor jeg spørger ham om et eller andet, også sidder han bare og ignorerer mig fuldstændig..!! Han har ALTID villet svarer og deltage i samtalerne der føres omkring ham..!! Han er begyndt at smide med maden når han ikke gider mere - og jeg siger pænt : Tino det må man ikke det er noget griseri også tager jeg det fra ham..!! Så vælter Tino's verden FULDSTÆNDIG og han hyler og skriger..!! Ja han kan sågar finde på at slå ud efter os.. ( Ja det er sket et par gange han har ramt og det gør MØG ondt )..!! Her plejer jeg at sige at det gør ondt på mor - også får jeg en krammer eller mysser..!! Det forstår han godt og vil jo ikke gøre os ondt..!! Når vi er ude hos andre, sidder vi ALDRIG stille.. Han er simpelthen den største teorist der findes når vi er der..!!
Tino blev passet fra mandag til onsdag ude ved hans farmor og farfar og der var han bare SÅ sød, og gjorde slet ikke som når vi er der..!!
Dejligt at høre han også kan opfører sig pænt men kender i til alt det her? - Har faktisk læst lidt om trodsalderen/selvstændigalderen og syntes det stemmer overens med hvilken bandit vi har herhjemme - men hva dælen gør jeg når kogepunktet er ved at være nået..!! Altså jeg plejer vide mig selv i læben...!!
Knus fra maria
Anmeld