Alt det der sker og et lille billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Kvindemin

- så kom vi over i denne kategori, 'lille' pigen blev 3 år i fredags. Jeg vil lige have lov til at vise et billede af min skønne tøsepige
Hun er super dejlig og kærlig, men hold op hvor er vi i en trodsig periode hvad det bl.a angår hørelsen.. Sådan er det nok at være 3 år. Eller hvad siger i andre med 3 årige - bliver i også prøvet MEGET af ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

michella88

Chritinap skriver:

- så kom vi over i denne kategori, 'lille' pigen blev 3 år i fredags. Jeg vil lige have lov til at vise et billede af min skønne tøsepige
Hun er super dejlig og kærlig, men hold op hvor er vi i en trodsig periode hvad det bl.a angår hørelsen.. Sådan er det nok at være 3 år. Eller hvad siger i andre med 3 årige - bliver i også prøvet MEGET af ?

GUDESMUK tøs du har dig der

Hold da op en lille prinsesse.. Ja jeg har kun min tøs på knap 10 mdr, så kan ikke lige deltage i debatten, men HOLD DA OP!! Ville lige fortælle jeg er smask forelsket i din tøs

Anmeld

7. november 2010

Dot D

Til lykke med hende. Sikke en dejlig pige

Anmeld

7. november 2010

Kvindemin

michella88 skriver:

GUDESMUK tøs du har dig der

Hold da op en lille prinsesse.. Ja jeg har kun min tøs på knap 10 mdr, så kan ikke lige deltage i debatten, men HOLD DA OP!! Ville lige fortælle jeg er smask forelsket i din tøs

Hvor er du sød, tak

Anmeld

7. november 2010

Moar'en

Chritinap skriver:

Gud hvor er hun bare køn

Anmeld

7. november 2010

TbCp

Nøøøj hun er skøn! Og køn! Og sikke da et hår!

Herhjemme "renser vi tit" ører på Liva.... der må virkelig sidde noget derinde og stoppe
De fleste dage går det dog rigtig godt, men vi har også vores kampe

Anmeld

7. november 2010

Vidunderligeunger

TbCp skriver:

Nøøøj hun er skøn! Og køn! Og sikke da et hår!

Herhjemme "renser vi tit" ører på Liva.... der må virkelig sidde noget derinde og stoppe
De fleste dage går det dog rigtig godt, men vi har også vores kampe

hihi.... ku ik la vær og grine..

Anmeld

7. november 2010

TbCp

BlyViol skriver:

hihi.... ku ik la vær og grine..

Anmeld

7. november 2010

Anne85

Hvor er hun lækker Og hvor er det sjovt du siger det for vi har lige netop snakket om idag hva dælen der lige er sket... ikke at han plejer at være en engel, men skal da love for han de sidste par uger har haft hø i ørene - han er møg provokerende. Kan sidde helt bevidst og ignorere os når vi taler til ham og bliver vi alvorlige kan han squ finde på at sidde og grine af os... nøøøj... så er det mors tålmodighed og rummelighed bliver sat på prøve Han blev 3 i september

Anmeld

8. november 2010

Valle81

Chritinap skriver:

Tillykke med din smukke pige:0)

Og tjah halm i ørerne har vi her på hvad 4 år:0) Det er desværre som om det ikke forsvinder med årerne. Asta er nu snart 7og puha, udfordringer til hver en tid:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.