domæne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Gigahost tager 20 kr./md, så det er billigt

ja okay... det er ikke dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Ryberg

Jeg bruger one.com ... synes faktisk det kører fint... dog bortset fra mail adresserne.... det kører ikke særlig godt i windows mail...

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

KittyGirl skriver:

Jeg bruger one.com ... synes faktisk det kører fint... dog bortset fra mail adresserne.... det kører ikke særlig godt i windows mail...

okay...jeg prøver at se på det

Anmeld

7. november 2010

Mi

nutche skriver:

jamen så langt tror jeg nok at jeg er kommet

har kigget hos one.com. der skal jeg betale 11,25/mdr for den billigste. men vil det sige at hvis jeg køber nutche.dk, så kan jeg lave en hjemmeside der har præcis den adresse?

eller laver man nogle "under rubrikker" så min hjemmeside fx. kommer til at hedde: nutche.dk/one?

Jeg har lavet min hjemmeside ved bricksite.com. Det er gratis og helt vild nemt. Du kan max have 10 sider, men har helt vild meget plads. Så kan man købe ekstra sider for billige penge for et engangsbeløb. Du har altså ikke noget månedligt gebyr. Du kan også købe dit domæne gennem dem, det koster vist et par hundred og er rigtig nemt. Det er faktisk flere ting du kan tilkøbe, for et engangsbeløb

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

MarianneSonne skriver:

Jeg har lavet min hjemmeside ved bricksite.com. Det er gratis og helt vild nemt. Du kan max have 10 sider, men har helt vild meget plads. Så kan man købe ekstra sider for billige penge for et engangsbeløb. Du har altså ikke noget månedligt gebyr. Du kan også købe dit domæne gennem dem, det koster vist et par hundred og er rigtig nemt. Det er faktisk flere ting du kan tilkøbe, for et engangsbeløb

Marianne

www.stjerneleg.dk

ja okay det var også en mulighed

uhh jeg gad virkelig godt at ha en proff. computer nørd til at sidde og lave det hele sammen med mig.

måske jeg sku søge efter en i området. det skal bare bruges til min private dagpleje.... så folk kan læse lidt om det hele. og jeg ville gerne ha noget andet end 123-hjemmeside.... for det har "alle de andre"

Anmeld

8. november 2010

Mi

nutche skriver:

ja okay det var også en mulighed

uhh jeg gad virkelig godt at ha en proff. computer nørd til at sidde og lave det hele sammen med mig.

måske jeg sku søge efter en i området. det skal bare bruges til min private dagpleje.... så folk kan læse lidt om det hele. og jeg ville gerne ha noget andet end 123-hjemmeside.... for det har "alle de andre"

Prøv selv at lave en bricksite. Det kan du sagtens, det er virkelig nemt. Og du kan jo bare give det et forsøg, for det er jo gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.