Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Ja det ses tydeligt Og igen vil jeg spørge: hvad gør man nu med de drenge, når de begynder at rende med piger? når det er vor døtre, sætter far sig jo med jagtgeværet på trappen, hi hi ha ha
Ja det ses tydeligt Og igen vil jeg spørge: hvad gør man nu med de drenge, når de begynder at rende med piger? når det er vor døtre, sætter far sig jo med jagtgeværet på trappen, hi hi ha ha
puha ja, man håber på ens søn ikke bliver en af drengene der bliver jagtet væk af fædrene med jagtgeværet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar'en skriver: puha ja, man håber på ens søn ikke bliver en af drengene der bliver jagtet væk af fædrene med jagtgeværet
Ja det er nok rigtigt, vi har jo en af hver slags, så må se hvordan det ender
kitty skriver: Jeg glæder mig til at dele.. Men lige nu virker det som der er evigheder til 24. juni
Jeg glæder mig til at dele.. Men lige nu virker det som der er evigheder til 24. juni
ja kan godt huske det, og når de først e kommet ud går tiden alt for hurtigt, synes lige jeg har født, og nu bliver han 2 til feb
twinboys skriver: Hvor er han da lækker
Hvor er han da lækker
Tark
Dot D skriver: Ja det er nok rigtigt, vi har jo en af hver slags, så må se hvordan det ender
jamen så er i jo ved at tage jagttegn
Moar'en skriver: jamen så er i jo ved at tage jagttegn
Ja det skulle man tro. Sophie er jo lige startet i skole og hun har sndt hendes første kærestebrev med posten, sødt,
SophieMagnus, stod der, hi hi
Dot D skriver: Ja det skulle man tro. Sophie er jo lige startet i skole og hun har sndt hendes første kærestebrev med posten, sødt, SophieMagnus, stod der, hi hi
Ej hvor kært
Moar'en skriver: Synes bare selv han er så skøn på dette billed. Smid gerne billeder af jeres skønne unger også
Synes bare selv han er så skøn på dette billed. Smid gerne billeder af jeres skønne unger også
Kæft han er lækker Rikke - Simpelthen for herlig <3<3<3
Henri84 skriver: SÅÅÅ skøn
SÅÅÅ skøn
Tark Det synes mor'en os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128