Badevands temp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.540 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. november 2010

heidi30

Hej,

jeg er i tvivl om vandet er tilpas til min søn når vi bader ham. Han er ikke helt glad for at komme i bad og tænker det måske kan hænge sammen med temperaturen. 

Jeg synes ikke metoden med albuen er god nok, så jeg vil købe et badevands termometer, men så er mit spørgsmål hvad skal det sige for at vandet er baby klar ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

FruEllingsen

Det skal ikke være mere end 37 grader. så bliver det for vamt for den lille

Vi bruger også termometer, da jeg synes det er svært at vudere ordentlig med albuen. Når Marcus kommer i bad er vandet ca 35 grader. det er passende til ham

Anmeld

7. november 2010

CamiRon

I med et termometer - det gør vi.

Anmeld

7. november 2010

Malthes mor

Jeg bruger albuen. Fungere fint her

Anmeld

7. november 2010

serinasmor

nu ved jeg ikke hvor gammel han er .. men det kan også være han synes vandet er for koldt .. her i huset har vi en hyggebasse der kun vil bade i vand der altså er noget varmere end de 37 grader...ellers bliver hun sur ... hvor varmt ved jeg dog ikke for vi bruger ikke termometer .. men vandet føles varmt når man stikker hånden i det ... hun er 10 mdr og har fået bad i varmt vand i nogle måneder efterhånden

serinasmor

Anmeld

8. november 2010

Valle81

serinasmor skriver:

nu ved jeg ikke hvor gammel han er .. men det kan også være han synes vandet er for koldt .. her i huset har vi en hyggebasse der kun vil bade i vand der altså er noget varmere end de 37 grader...ellers bliver hun sur ... hvor varmt ved jeg dog ikke for vi bruger ikke termometer .. men vandet føles varmt når man stikker hånden i det ... hun er 10 mdr og har fået bad i varmt vand i nogle måneder efterhånden

serinasmor

Det samme her:0)

Anton vil også have sit vand varmt - han elsker det. Og jeg synes at 37 grader varmt vand bliver koldt med det samme de kommer i:0)Her bruges albuen også eller hånden:0)

Anmeld

8. november 2010

heidi30

Drømmer skriver:

Det skal ikke være mere end 37 grader. så bliver det for vamt for den lille

Vi bruger også termometer, da jeg synes det er svært at vudere ordentlig med albuen. Når Marcus kommer i bad er vandet ca 35 grader. det er passende til ham

Ok, tak for hjælpen.

Anmeld

8. november 2010

heidi30

serinasmor skriver:

serinasmor

Han er 12 uger på fredag, så badene varer heller ikke længe endnu så det er ok hvis vandet ikke holder temperaturen længe da det som regel er overstået på 5 min.

Jeg køber et termometer og prøver med 35/36 grader og ser hvad der sker .

Tak for svarene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.