Five Petal Blossom Veiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Manakauapo

Hey.

Jeg tænkte om der måske var nogle herinde, der vil være med til en kæmpe bestilling af nogle Five Petal Blossom Veiner. Så spares der jo en del, hvis man bestiller dem sammen!

Selve veineren koster 80 kr, og så vil der vel komme ca. 30 kr. oveni til porto.

Jeg vil bestille den 1. december

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Nemesis

JEg er med...men så skal de jo alligevel sendes yderligere fra dig af... så mon det så kan svare sig alligevel?

:-) Sisse

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

ladydan1 skriver:

JEg er med...men så skal de jo alligevel sendes yderligere fra dig af... så mon det så kan svare sig alligevel?

Den porto jeg har skrevet her på ca. 30 kr. er fra USA, hjem til mig og ud til dem der bestiller med! Så jeg ville mene det godt kunne svare sig  hehe

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Den porto jeg har skrevet her på ca. 30 kr. er fra USA, hjem til mig og ud til dem der bestiller med! Så jeg ville mene det godt kunne svare sig  hehe

Den koster nemlig "kun" 12,5 kr at sende fra mig

Anmeld

7. november 2010

Nemesis

Kageteenageren skriver:

Den koster nemlig "kun" 12,5 kr at sende fra mig

har du tjekket der ikke kommer afgifter på fra USA?? ellers kan man også få den her:-)

http://www.apieceofcakethame.co.uk/view_products.aspx?cutters=true&which=Sunflower+SugarArt

Anmeld

7. november 2010

Snefnug1984

Man kan jo også købe en der minder om den på kagebutikken til 99 kr Der kommer jo told på fra USA, når man bestiller for et vis beløb - husk det Men ved ik om det kun gælder visse slags varer..

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

ladydan1 skriver:

har du tjekket der ikke kommer afgifter på fra USA?? ellers kan man også få den her:-)

http://www.apieceofcakethame.co.uk/view_products.aspx?cutters=true&which=Sunflower+SugarArt

Jeps... Det har jeg... Men kender mange der har bestilt derfra, og aldrig nogensinde har fået told på... Så det regner jeg ikke med

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

SolsikkeBlomst skriver:

Man kan jo også købe en der minder om den på kagebutikken til 99 kr Der kommer jo told på fra USA, når man bestiller for et vis beløb - husk det Men ved ik om det kun gælder visse slags varer..

Tja, og dog. Den fra Kagebutikken er lavet af hårdt plastik, mens den her er lavet af gummi, så jeg finder den selv meget bedre. Men det må man jo selvom hihi

Anmeld

7. november 2010

Snefnug1984

Kageteenageren skriver:

Tja, og dog. Den fra Kagebutikken er lavet af hårdt plastik, mens den her er lavet af gummi, så jeg finder den selv meget bedre. Men det må man jo selvom hihi

Det er kun den ene del der er af plastic. Den anden er af silikone. Jeg er glad for den, for plasticdelen kan stå på bordet, mens man trykker siliconedelen ned over - men det er jo en smagssag

Anmeld

7. november 2010

Manakauapo

SolsikkeBlomst skriver:

Det er kun den ene del der er af plastic. Den anden er af silikone. Jeg er glad for den, for plasticdelen kan stå på bordet, mens man trykker siliconedelen ned over - men det er jo en smagssag

Det er det nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.