Hvilken taske bruger i til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Karina84

Jeres uddannelse, arbejde eller andet hvor der er brug for plads?

Min taske som jeg bruger på min uddannelse er gået i stykker og min kæreste har på en eller anden lusket måde overtaget min Tight Pro rygsæk, så jeg skal ud og finde en ny taske.

Det skal være en taske med plads til lidt bøger, papirer, en mini bærbar osv, nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

klmf

Jeg ser ingen anden mulighed end at din kæreste må ud og købe dig en ny fin Tight Pro Large

Anmeld

7. november 2010

Karina84

lotchen skriver:

Jeg ser ingen anden mulighed end at din kæreste må ud og købe dig en ny fin Tight Pro Large

Ja, den er virkelig også lækker! Jeg fik den for over 10 år siden, da jeg dengang gik på handelsskolen og den har holdt til regn, blæst og slud og ikke mindst 10kg bøger! Og den har ikke brokket sig det mindste! Så en mere af de tasker ville være at foretrække, men her op til jul, med en bette på vej, er det jo ikke ligefrem penge vi svømmer i

Anmeld

7. november 2010

otlitrom

Ny tight pro fra kæresten, der er intet andet at gøre!

Jeg har haft min i 6 år. Den har været på vandreture ude i verden, været gennem adskillige lufthavne og vejrforhold. Den er med hver dag, når jeg cykler/går på arbejde eller i skole... Og den holder bare!!

Jeg elsker min tight pro. Det kan godt være den ikke er skide feminin, men jeg får ikke ondt i ryggen, og jeg har en kanon taske der holder vind og vejr ude! Jeg ælsker vist min tight pro

Anmeld

7. november 2010

klmf

Karina84 skriver:

Ja, den er virkelig også lækker! Jeg fik den for over 10 år siden, da jeg dengang gik på handelsskolen og den har holdt til regn, blæst og slud og ikke mindst 10kg bøger! Og den har ikke brokket sig det mindste! Så en mere af de tasker ville være at foretrække, men her op til jul, med en bette på vej, er det jo ikke ligefrem penge vi svømmer i

Kan han så ikke gå i ledtog med dine forældre og give dig den i juelgave sammen?? Ved godt det ikke er den mest romantiske gave, men en Tight Pro er en fast følgesvend i mange år er enig med Kitty, den er bare god - også til dem med ondt i ryggen

Anmeld

7. november 2010

Karina84

lotchen skriver:

Kan han så ikke gå i ledtog med dine forældre og give dig den i juelgave sammen?? Ved godt det ikke er den mest romantiske gave, men en Tight Pro er en fast følgesvend i mange år er enig med Kitty, den er bare god - også til dem med ondt i ryggen

Tjo, men jeg kan slet ikke vente helt til jul... jeg er i praktik, og for søren da der er meget at slæbe rundt på som lærer!  Så skal ud og finde en, om ikke andet midlertidig, taske som jeg kan bruge, måske også til andet end lige skole ting.

Jeg giver jer heeelt ret, Tight Pro'en er bare kanon, så der skal en mere ind i det lille hjem på et tidspunkt, så vi ikke skal slås om min!

Anmeld

7. november 2010

klmf

Karina84 skriver:

Tjo, men jeg kan slet ikke vente helt til jul... jeg er i praktik, og for søren da der er meget at slæbe rundt på som lærer!  Så skal ud og finde en, om ikke andet midlertidig, taske som jeg kan bruge, måske også til andet end lige skole ting.

Jeg giver jer heeelt ret, Tight Pro'en er bare kanon, så der skal en mere ind i det lille hjem på et tidspunkt, så vi ikke skal slås om min!

Der er 20 procent på den her....

Anmeld

8. november 2010

Karina84

lotchen skriver:

Der er 20 procent på den her....

Hehe det fandt jeg så også lige ud af at der var i vores Intersport, så haps! Nu har vi 2 Tight Pro tasker, vi købte dog denne i str M, så nu kan vi altid skifte lidt rundt hvis den ene har brug for mere plads en dag

Anmeld

8. november 2010

klmf

Karina84 skriver:

Hehe det fandt jeg så også lige ud af at der var i vores Intersport, så haps! Nu har vi 2 Tight Pro tasker, vi købte dog denne i str M, så nu kan vi altid skifte lidt rundt hvis den ene har brug for mere plads en dag

Faaaaaaantastic! Jeg var også lige ved at købe en i M, men kunne ikke helt begrunde det godt nok.... Måske til Januar-udsalget

Anmeld

9. november 2010

DK

Jeg har en samsonite computer-rygsæk, hvor der er både et rum til bøger og diverse, og et særskilt rum til min computer så den "hænger" inde i tasken og ikke rører ved jorden/de andre ting!

Jeg købte den på trendsales og har haft den i mange år, og er faktisk rigtig glad for den! Den holder sig super pænt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.