Alene hjemme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej derude :-)

Nu sker det tit at jeg sidder alene hjemme, og det gør mig egentlig ikke så meget, men, kan mærke at jeg er begyndt at kede mig voldsomt meget, på en rastløs måde...

Hvad finder i på at hygge med/lave når I er alene hjemme?
(Jeg har ikke barn endnu - det kommer til marts/april måned )

Red mig fra rastløsheden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Faith

Jeg er blevet fuldstændig afhængig af serien "One tree hill". Har købt de første 3 sæsoner på DVD og skal nu i gang med 3. sæson. Her den anden dag så jeg 8 afsnit mens drengene sov. De tog lige en 4 timer lang middagslur, og det udnyttede jeg

Anmeld

7. november 2010

Kloster

Hej.

Nu har jeg jo 3 drenge og jeg nyder at være alene og have ro... På mine ugentlige fridage laver jeg mindst 1 ting kun for mig selv. Det kan være alverdens pleje af mig selv, shoppe, kaffe ved veninde, læse, løbe, stirre ud i luften....

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men hvis jeg havde masser af tid, ville jeg bare nyde det hele...

VH Kloster

Anmeld

7. november 2010

Sofia

smillaluna skriver:

Jeg er blevet fuldstændig afhængig af serien "One tree hill". Har købt de første 3 sæsoner på DVD og skal nu i gang med 3. sæson. Her den anden dag så jeg 8 afsnit mens drengene sov. De tog lige en 4 timer lang middagslur, og det udnyttede jeg

Jeg ELSKER OTH!! SNYD du har så mange sæsoner til gode, jeg er igang med sæson 8 som kører i USA nu, sidste sæson.. Til TS: hvis du keder dig og er til amerikanske serier, så besøg cucirca.com

Anmeld

7. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Nyd det, nyd det, nyd det!! Jeg er igang med sæson 8. Den serie er så genial. Jeg ville ønske jeg ikke havde set den, bare for at jeg kunne begynde forfra uden at vide hvad der sker. Jeg mener det er sæson 5/6 der er liiidt tam, men sæson 7 er kanon, og det er sæson 8 også indtil videre. Så det er ikke en af de serier hvor de trækker den ud i det latterligte,

Anmeld

7. november 2010

Faith

Sofia skriver:

Jeg ELSKER OTH!! SNYD du har så mange sæsoner til gode, jeg er igang med sæson 8 som kører i USA nu, sidste sæson.. Til TS: hvis du keder dig og er til amerikanske serier, så besøg cucirca.com

Fedt der er så mange sæsoner! Det var jeg faktisk ikke klar over. Øj så har jeg mange timers savlen over Lucas til gode

Anmeld

7. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Nyd det, nyd det, nyd det!! Jeg er igang med sæson 8. Den serie er så genial. Jeg ville ønske jeg ikke havde set den, bare for at jeg kunne begynde forfra uden at vide hvad der sker. Jeg mener det er sæson 5/6 der er liiidt tam, men sæson 7 er kanon, og det er sæson 8 også indtil videre. Så det er ikke en af de serier hvor de trækker den ud i det latterligte,

Hi hi... Ja den blir nemlig ikke langtrukken og træls ligesom mange andre amerikanske serier. Er der kun 8 sæsoner?

Anmeld

7. november 2010

Noneother

Problembarnet skriver:

Hej derude :-)

Nu sker det tit at jeg sidder alene hjemme, og det gør mig egentlig ikke så meget, men, kan mærke at jeg er begyndt at kede mig voldsomt meget, på en rastløs måde...

Hvad finder i på at hygge med/lave når I er alene hjemme?
(Jeg har ikke barn endnu - det kommer til marts/april måned )

Red mig fra rastløsheden...

Jeg husker noget om at Sims 3 var KONGE tidsfordriv.

og kattene med alle deres killinger. Det var aldrig kedeligt

Anmeld

8. november 2010

Carina1977

Nu har jeg gået hjemme i 2½ år, fordi jeg er på førtidspension, og selvfølgelig er der dage, hvor man keder sig. Nu bruger jeg så en del af dagen på at sove (både formiddag og eftermiddag), men ellers så er der computeren, der trækker her. Man kan nemt få 1 time til at gå herinde, og afhængig af hvor mange venner man har på facebook, så kan man desværre også få laaaang tid til at gå derinde  Så er der jo også opvask og vasketøj, og de der forskellige dagligdagsting. Man kan jo også læse en god bog, smække en dvd på eller se noget i fjernsynet. Der er mange måder at få tiden til at gå på.

Jeg har ingen problemer med det...keder mig ikke længere. Men jeg kan da huske jeg kedede mig forfærdeligt meget i starten. Men jeg ville helt klart hellere kunne arbejde, end at gå herhjemme. Forstår ikke helt dem der ikke gider arbejde...jeg ville godt bytte i hvert fald. Nogen gange kan jeg fange mig i at blive frygtelig ensom. Man savner hekt det der liv udenfor hjemmet. Men sådan er vi så forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.