Nu har jeg gået hjemme i 2½ år, fordi jeg er på førtidspension, og selvfølgelig er der dage, hvor man keder sig. Nu bruger jeg så en del af dagen på at sove (både formiddag og eftermiddag), men ellers så er der computeren, der trækker her. Man kan nemt få 1 time til at gå herinde, og afhængig af hvor mange venner man har på facebook, så kan man desværre også få laaaang tid til at gå derinde
Så er der jo også opvask og vasketøj, og de der forskellige dagligdagsting. Man kan jo også læse en god bog, smække en dvd på eller se noget i fjernsynet. Der er mange måder at få tiden til at gå på.
Jeg har ingen problemer med det...keder mig ikke længere. Men jeg kan da huske jeg kedede mig forfærdeligt meget i starten. Men jeg ville helt klart hellere kunne arbejde, end at gå herhjemme. Forstår ikke helt dem der ikke gider arbejde...jeg ville godt bytte i hvert fald. Nogen gange kan jeg fange mig i at blive frygtelig ensom. Man savner hekt det der liv udenfor hjemmet. Men sådan er vi så forskellige.
Anmeld