[citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f]
Hov hved ikke lige hva der skete.
Nåå men jeg har købt dem i lidl eller apoteke(klar besked) pt har jeg dem fra billige-teste købt 10 stk nemlig.
Men.Du bløde vel og fik tjekke dit hcg af lægen/blodprøve osv efter tabe.Hårdt.
Men håber da den er der nu.
Held og lykke..
Knus Fra Henriette
[citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f]
Min veninde har forslået min at tage en Graviditetstest da jeg har så mange smerter... men jeg har ikke haft min mens efter jeg tabte barnet :'(
men nu gør jeg det så for hendes skyld...
har brugt dem fra bilka nogle gange hvor de snød os så nu køber jeg inde på billige-teste har brugt deres stave, har været rigtig glade for dem...
nu kunne jeg jo så godt tænke mig at hører hvilken teste i bruger, mærke om det er stav eller ikke stav...
[/citat]
[/citat]
har ikke blød siden jeg tabte barnet og har fået tjekker mit hcg...
vi ville holde en pause fra projekt baby efter jeg hvade tabt 2 gang... der har ikke været noget lagn gynmastik i lang tid så tror bestem ikke jeg er gravide...[/citat]
Ok.*SS*...Jamen der er jo ikke anden for lige af prøve af teste..dem i lild koster kun 20 kr..De er ret gode syntes jeg.men ja hvis ikke ikke har haft sex i langtid så er chancen der jo nok ikke som du skriver..
Jeg har fra 97-2007 haft 5 sa,2 ma og en abort som 14 år(med min plejefar 5 år i H med ham hvis du forstå).
10 børne i alt hvis det have været ret vildt af tænke på...
Held og lykke med testen.hved jo ikke heltom i ønsker den er der eller ej hvis det nu er..
Men kan godt forstp hvis du er mange for at tabe igen.
Mvh Henriette
Anmeld