hvilken Graviditetstest bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2008

SaNiNa

Min veninde har forslået min at tage en Graviditetstest da jeg har så mange smerter... men jeg har ikke haft min mens efter jeg tabte barnet :'( men nu gør jeg det så for hendes skyld... har brugt dem fra bilka nogle gange hvor de snød os så nu køber jeg inde på billige-teste har brugt deres stave, har været rigtig glade for dem... nu kunne jeg jo så godt tænke mig at hører hvilken teste i bruger, mærke om det er stav eller ikke stav...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

miver

Jeg har brugt dem fra apoteket
pøj pøj med det ;)
(H) mie

Anmeld

12. august 2008

charlottekri

det har jeg også, og den var der i første hug. du behøver jo heller ikke at have haft mens.. men det ved du vel godt :P
(H)

Anmeld

12. august 2008

heimchen

jeg har købt test i supermarked 2 gange hvor de viste forkert.. siden har jeg gået til lægen - det er sikrest og gratis !!
og viser det sig at der er noget, er der en at snakke med , med det samme ..

kh heimchen :)

Anmeld

12. august 2008

H+S Skjolgborg.

Hov hved ikke lige hva der skete. Nåå men jeg har købt dem i lidl eller apoteke(klar besked) pt har jeg dem fra billige-teste købt 10 stk nemlig. Men.Du bløde vel og fik tjekke dit hcg af lægen/blodprøve osv efter tabe.Hårdt. Men håber da den er der nu. Held og lykke.. Knus Fra Henriette [citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f] Min veninde har forslået min at tage en Graviditetstest da jeg har så mange smerter... men jeg har ikke haft min mens efter jeg tabte barnet :'( men nu gør jeg det så for hendes skyld... har brugt dem fra bilka nogle gange hvor de snød os så nu køber jeg inde på billige-teste har brugt deres stave, har været rigtig glade for dem... nu kunne jeg jo så godt tænke mig at hører hvilken teste i bruger, mærke om det er stav eller ikke stav... [/citat]

Anmeld

12. august 2008

SaNiNa

[citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] Hov hved ikke lige hva der skete. Nåå men jeg har købt dem i lidl eller apoteke(klar besked) pt har jeg dem fra billige-teste købt 10 stk nemlig. Men.Du bløde vel og fik tjekke dit hcg af lægen/blodprøve osv efter tabe.Hårdt. Men håber da den er der nu. Held og lykke.. Knus Fra Henriette [citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f] Min veninde har forslået min at tage en Graviditetstest da jeg har så mange smerter... men jeg har ikke haft min mens efter jeg tabte barnet :'( men nu gør jeg det så for hendes skyld... har brugt dem fra bilka nogle gange hvor de snød os så nu køber jeg inde på billige-teste har brugt deres stave, har været rigtig glade for dem... nu kunne jeg jo så godt tænke mig at hører hvilken teste i bruger, mærke om det er stav eller ikke stav... [/citat] [/citat] har ikke blød siden jeg tabte barnet og har fået tjekker mit hcg... vi ville holde en pause fra projekt baby efter jeg hvade tabt 2 gang... der har ikke været noget lagn gynmastik i lang tid så tror bestem ikke jeg er gravide...

Anmeld

12. august 2008

Tynen

Dem fra Apoteket (Clinique, mener jeg de hed) har jeg suoer gode erfaringer med.

Fik en vildt tydelig streg med det samme, mens den billige strimmeltest man kan få derfra, næsten ikke viste positiv.

Anmeld

13. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] Hov hved ikke lige hva der skete. Nåå men jeg har købt dem i lidl eller apoteke(klar besked) pt har jeg dem fra billige-teste købt 10 stk nemlig. Men.Du bløde vel og fik tjekke dit hcg af lægen/blodprøve osv efter tabe.Hårdt. Men håber da den er der nu. Held og lykke.. Knus Fra Henriette [citat][f][småt]Mini Mouse skriver:[/småt][/f] Min veninde har forslået min at tage en Graviditetstest da jeg har så mange smerter... men jeg har ikke haft min mens efter jeg tabte barnet :'( men nu gør jeg det så for hendes skyld... har brugt dem fra bilka nogle gange hvor de snød os så nu køber jeg inde på billige-teste har brugt deres stave, har været rigtig glade for dem... nu kunne jeg jo så godt tænke mig at hører hvilken teste i bruger, mærke om det er stav eller ikke stav... [/citat] [/citat] har ikke blød siden jeg tabte barnet og har fået tjekker mit hcg... vi ville holde en pause fra projekt baby efter jeg hvade tabt 2 gang... der har ikke været noget lagn gynmastik i lang tid så tror bestem ikke jeg er gravide...[/citat] Ok.*SS*...Jamen der er jo ikke anden for lige af prøve af teste..dem i lild koster kun 20 kr..De er ret gode syntes jeg.men ja hvis ikke ikke har haft sex i langtid så er chancen der jo nok ikke som du skriver.. Jeg har fra 97-2007 haft 5 sa,2 ma og en abort som 14 år(med min plejefar 5 år i H med ham hvis du forstå). 10 børne i alt hvis det have været ret vildt af tænke på... Held og lykke med testen.hved jo ikke heltom i ønsker den er der eller ej hvis det nu er.. Men kan godt forstp hvis du er mange for at tabe igen. Mvh Henriette

Anmeld

13. august 2008

H+S Skjolgborg.

*GGGGGGGGGGGGG* danske sprogspasse... håber du kan læse det er ret træt.. sov godt..

Anmeld

13. august 2008

MorCamilla

Jeg har hørt at hvis man køber dem f billig så kan det godt give forkert resultat.. Men jeg ved det ikke (?)
Jeg brugte lægens.. ;)

Håber at du har det bare lidt bedre i dag Sanne...:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.