Esbjerg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Omerovic

Hej

Er der nogle af jer dejlige piger der ved noget om, hvordan et besøg på sygehuset til kontrol forgår? når det omhandler 42+0! Jeg vil så nødig komme derind og ikke ane en skid om hvad de vil gøre med mig hehe

jeg skal på Esbjerg sygehus, (som overskriften ) Men bare kom med hvad og hvor i har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

merichs

Omerovic skriver:

Hej

Er der nogle af jer dejlige piger der ved noget om, hvordan et besøg på sygehuset til kontrol forgår? når det omhandler 42+0! Jeg vil så nødig komme derind og ikke ane en skid om hvad de vil gøre med mig hehe

jeg skal på Esbjerg sygehus, (som overskriften ) Men bare kom med hvad og hvor i har været

Jeg nåede (heldigvis) ikke til 42+0. Men havde fået tid til det de kalder 42+0 kontrol(i Esbjerg). Så vidt jeg kunne forstå på jordemoder er det bare en scanning hvor de tjekker om barnet har det godt og om fostervandet er ok. Og hvis alt er okay så gør de ikke mere ud over at give en ny tid til scanning.

Men som sagt så nåede jeg aldrig til det (fødte inden ) så jeg er ikke sikker.

Vh Marlene

Anmeld

7. november 2010

sarahb

De tager dig til samtale og scanner om alt er ok og så får du en tid nogle dage efter til igangsættelse.
Det er forskelligt fra andre sygehuse da der er mange der sætter igang på 42+0 men det gør de åbenbart ikke på esbjerg sygehus.

Anmeld

7. november 2010

6800

Jeg var til den undersøgelse i esbjerg i sidste uge...startede med at de scannede mig, hvorefter jeg kom op på fødegangen, hvor de spurgte til mig og undersøgte mig indvendigt, tjekkede urin, blodtryk og kørte en kurve....hvis alt er som det skal være, får du besked på at komme igen 3 dage efter, hvor de sætter dig igang enten den dag eller dagen efter, hvis du ikke er gået igang af dig selv....

Anmeld

7. november 2010

Omerovic

Tak

uhh jeg håber godt nok at lille manden har besluttet sig for at komme inden 42+0, jeg orker ikke at vente yderelige 3 dage for en igangsættelse..  vil så gerne bare have ham til verden (som alle andre gravide hehe.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.