Har igen brug for hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Mullefisen2011

Øvv søde piger..

Har brug for lidt råd..
Normalt har jeg jo en cyklus på 28 dage, men efter vi er begyndt i udredning og har fået vores "dom" så er min mens blevet ustabil.. den ligger på alt fra 28-36 dage..  Sidste cyklus var den på 34 dage, men nu sidder jeg i denne cyklus på 35 dagen og har ikke fået mens endnu..
Jeg har MEGA ømme bryster, og har mens smerter når jeg har været på toiltet, men ellers ingen tegn på mens..

Har mange smerter i højre side af maven der trækker om i lænden og så har jeg sådan noget slimet udflåd, lidt som op til ÆL.. (Sorry detaljen) men hvorfor gør det sådan nu??

Ville meget gerne have min mens inden vi starter i behandling og ved at jeg stresser mig selv (Der sker også en masse omkring mig jeg stresser over så det gør det jo ikke bedre) Men kan man fremtrylle den?

Er så bange for at jeg ikke kan starte op i behandling fra nu her tirsdag af...

Nogen bud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

baby84

hej..du har skrevet flere gange om de smerter du har haft og nu det her..min veninde fand ud af han hende ømhed i underlivet skyldtes noget der ked skede katar som vist er en ubalance dernede. ikke noget alvorligt, men det kan give de symptomer du beskriver med udflåd og en tyngende fornemmelse i underlivet. man kan blive podet ved lægen og skal bare have noget penicillin. Det kunne være et bud på det du mærker som ikke minder om mens

Anmeld

7. november 2010

Mullefisen2011

baby84 skriver:

hej..du har skrevet flere gange om de smerter du har haft og nu det her..min veninde fand ud af han hende ømhed i underlivet skyldtes noget der ked skede katar som vist er en ubalance dernede. ikke noget alvorligt, men det kan give de symptomer du beskriver med udflåd og en tyngende fornemmelse i underlivet. man kan blive podet ved lægen og skal bare have noget penicillin. Det kunne være et bud på det du mærker som ikke minder om mens

baby84.. okay det har jeg aldrig hørt om..  Men det kan da måske godt være det er sådan noget.. Regner med at spørge klinikken på tirsdag og så håber jeg at de kan sige hvad det er ..  men måske jeg bare er for stresset.. det kan jo desværre ske

Tak for svar

Anmeld

7. november 2010

baby84

hehe hold op jeg fik lavet mange sjuskefejl i det bette stykke teksthåber du kunne tyde det og at du får svar på klinikken..det kan sikkert også bare være stress. Det er pisse hårdt med al den ventetid.

Anmeld

8. november 2010

tb

hej med dig igen

er det den 1. samtale du skal til på mandag?? i mine øjne er det kun positivt hvis ikke du får din mens før på tirsdag.. hvis du skal starte på hormoner, så skal man tit starte med dem på 1. eller 2. mens dag.. da jeg startede i behandling var min mens holdt helt op.. havde ikke haft den i mange måneder.. så jeg skulle starte på nogle piller som frempovokerede en cyklus, så jeg fik min mens..

og du spørger bare hvis der er noget du vil vide...

knus tina

Anmeld

8. november 2010

Mullefisen2011

tb skriver:

hej med dig igen

er det den 1. samtale du skal til på mandag?? i mine øjne er det kun positivt hvis ikke du får din mens før på tirsdag.. hvis du skal starte på hormoner, så skal man tit starte med dem på 1. eller 2. mens dag.. da jeg startede i behandling var min mens holdt helt op.. havde ikke haft den i mange måneder.. så jeg skulle starte på nogle piller som frempovokerede en cyklus, så jeg fik min mens..

og du spørger bare hvis der er noget du vil vide...

knus tina

Det er vores første samtale vi skal til i morgen.. og har er begyndt at bløde her til aften så håber det er et godt tegn  Så er jeg også fri for at få fremprovokeret min mens

Tak sødt af dig

Anmeld

8. november 2010

Mullefisen2011

baby84 skriver:

hehe hold op jeg fik lavet mange sjuskefejl i det bette stykke teksthåber du kunne tyde det og at du får svar på klinikken..det kan sikkert også bare være stress. Det er pisse hårdt med al den ventetid.

Kunne sagtens forstå hvad du mente

Og tror bestemt bare det er stres, så det må godt gå væk snart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.