Ved ikke hvad jeg skal stille op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

Ja, jeg tror nemlig også det er fordi han syntes det er utrygt og koldt! Og det er jo forståeligt, sådan et lille nus er jo så sårbar o.s.v..

Jeg har prøvet at ligge den over ham, her hvor jeg skiftede ham for lidt siden, det er ikke som det gav nogen effekt æv. Men jeg forsætter, det kan jo være det går over lige pludselig!

tak fordi du skrev!

Det går helt sikkert over, men uha det er da også skræmmende at komme ud i den store, farlige, kolde verden..Hehe.

Jamen det var så lidt da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Det går helt sikkert over, men uha det er da også skræmmende at komme ud i den store, farlige, kolde verden..Hehe.

Jamen det var så lidt da!

Jamen det er jo det! Og det gør så ondt i hjertet når de små kræ de græder i vildens sky!  

Anmeld

7. november 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

Jamen det er jo det! Og det gør så ondt i hjertet når de små kræ de græder i vildens sky!  

Ja helt sikkert Så det er bare med at få det hurtigt overstået

Anmeld

7. november 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Ja helt sikkert Så det er bare med at få det hurtigt overstået

Ja nemlig, der er ikke andet for det!

Anmeld

7. november 2010

heidi30

sophieamalia skriver:

Dejligt at hører det er vendt for jer!  mine fingre for at det også vender hos os, og ja så er der jo ikke andet for det end at bide tænderne sammen og gøre det hurtigt!

Tak fordi du skrev! 

Jamen det var så lidt. Jeg var selv helt fortvivlet da det stod på, var sikker på at det aldrig blev anderledes men vups det gjorde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.