Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja da jers begyndte og kravle hvor længe gik der så inden de begyndte og rejse sig op af ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
E&C! skriver: ja da jers begyndte og kravle hvor længe gik der så inden de begyndte og rejse sig op af ting
Der gik ca. 3 uger fra Laura kravlede til hun begyndte at rejse sig op af ting
Rundt regnet 10 min
Hej..... daniel gjorde det med det samme men det ved du men jeg syntes bare det er såååååååååå
FLOT AF HAN KRAVLER
Julie, Lærte oq rejse siq op a tinq ca 3 uqer efter hun beqyndte oq kravle ...
Oq nu har hun fundet ud a hun ka qå me sin dukkevoqn ... Så den skubber hun rundt me hele tiden ... Selvfølqeliq falder hun det er der ikk noqt oq gøre ved ...
Mor Til Julie<3 skriver: Julie, Lærte oq rejse siq op a tinq ca 3 uqer efter hun beqyndte oq kravle ... Oq nu har hun fundet ud a hun ka qå me sin dukkevoqn ... Så den skubber hun rundt me hele tiden ... Selvfølqeliq falder hun det er der ikk noqt oq gøre ved ...
tak.. elias gør det allerrede
E&C! skriver: tak.. elias gør det allerrede
Okaiiii ...
Sys da bare d har saqt a han ikk ville kravle ...
Mor Til Julie<3 skriver: Okaiiii ... Sys da bare d har saqt a han ikk ville kravle ...
han begyndte så også dagen efter han fyldte 1!!! se mit vidio klip jeg lå hvis du ikk ´tror på miig!
E&C! skriver: han begyndte så også dagen efter han fyldte 1!!! se mit vidio klip jeg lå hvis du ikk ´tror på miig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128