Smart tyllesæt i Netto...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Fines mor

Netto har et smart tyllesæt fra idag. Det smarte ved det er, at man får nogle små bøtter med, som man kan trykke flade med en hånd;-) Prisen er 29 kr. for hele sætter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

heidi30

Fines mor skriver:

Netto har et smart tyllesæt fra idag. Det smarte ved det er, at man får nogle små bøtter med, som man kan trykke flade med en hånd;-) Prisen er 29 kr. for hele sætter.

Har selv lige købt sættet idag. Er spændt på om det virker godt, det ser ihvertfald smart ud 

Anmeld

7. november 2010

Fines mor

heidi30 skriver:

Har selv lige købt sættet idag. Er spændt på om det virker godt, det ser ihvertfald smart ud 

Jeg prøvede et igår, og det virkede fint;-)

Anmeld

7. november 2010

Karo

Jep, jeg har også købt det

Regner med at tage det ibrug imorgen.

Anmeld

7. november 2010

Mor til prinsessen :-)

hej.... Er det det som hedder "kagedekorationssæt med 4 gennemsigtige plastflasker??"

Ellers kan jeg kun se det sin hedder "sprøjtepose med tyller"

Sorry ved ikke så meget om tyller og sådan... jeg er stadig igang med at lære

Anmeld

7. november 2010

Fines mor

Hende med maven :-) skriver:

hej.... Er det det som hedder "kagedekorationssæt med 4 gennemsigtige plastflasker??"

Ellers kan jeg kun se det sin hedder "sprøjtepose med tyller"

Sorry ved ikke så meget om tyller og sådan... jeg er stadig igang med at lære

Ja det er dekorationssættet med 4 flasker ;-)

Anmeld

7. november 2010

Fines mor skriver:

Ja det er dekorationssættet med 4 flasker ;-)

tak :-) Manden har vagter i netto, så har allerede sagt han skulle købe sådan en med hjem, også også sprøjteposen....

Ved dog ikke heeeelt hvad de bruges til men det finder jeg forhåbentlig ud af hehe

Men tak

Anmeld

7. november 2010

Fines mor

tak :-) Manden har vagter i netto, så har allerede sagt han skulle købe sådan en med hjem, også også sprøjteposen....

Ved dog ikke heeeelt hvad de bruges til men det finder jeg forhåbentlig ud af hehe

Men tak

Du kan bruge det sæt til Royal Icing, og bla. skrive på kager, eller bare pynte dem med cremen;-)

Anmeld

7. november 2010

Fines mor skriver:

Du kan bruge det sæt til Royal Icing, og bla. skrive på kager, eller bare pynte dem med cremen;-)

tak for rådet :-) Du virker til at have styr på det med kager..... Ved du tilfældigvis hvordan jeg får marcipan hvid?? Jeg skal lave min egen bryllupskage, Lavede en kage med marcipanovertræk forleden, og det var ikke svært at overtrække den. Men den blev slet ikke hvid af flormelis :-(

Skal jeg overtrække den med hvis chokolade evt?? eller hvordan får jeg min kage hvid... det er det eneste krav jeg har til overtrækket... den skal være hvid :-)

(Undskyld jeg bare stiller et spørgsmål lang fra trådens oprindelse)

Anmeld

7. november 2010

Fines mor

tak for rådet :-) Du virker til at have styr på det med kager..... Ved du tilfældigvis hvordan jeg får marcipan hvid?? Jeg skal lave min egen bryllupskage, Lavede en kage med marcipanovertræk forleden, og det var ikke svært at overtrække den. Men den blev slet ikke hvid af flormelis :-(

Skal jeg overtrække den med hvis chokolade evt?? eller hvordan får jeg min kage hvid... det er det eneste krav jeg har til overtrækket... den skal være hvid :-)

(Undskyld jeg bare stiller et spørgsmål lang fra trådens oprindelse)

Hvorfor overtrækker du den ikke med fondant?

Så meget styr har jeg nu ikke på kagerne, jeg er selv nybegynder hihi ;-) Men marcipan har det med at sprække, og bliver ikke så pænt som fondant. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.