Mos på glas - spørgsmål, hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Eliza/lykke

Man kan købe mos på glas, som kartoffel med kalkun, eller pasta med kødsovs, broccoli med pasta etc..

Kan man bruge disse glas med et komplet måltid eller skal der være grød til også?

Jeg ved, at man bruger frugmosen som et tilbehør til grøden, men hvad med de andre glas, man kan købe?

Det er fordi, at Elizabeth vil ikke rigtig spise vuggestuens mad endnu, selvom de blender det. Så jeg har købt nogle af disse glas, som hun rigtig godt kan lide. Herhjemme får hun dem som tilbehør til grøden (2-3 teskeer) ellers mest grød, fordi det mætter godt.

Men kan vuggestuen godt varme sådan et glas, eller et ½ glas og give hende det som et måltid?

Hej fra Lone (ps. hun er 6 mrd og er lige startet i VS)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

serinasmor

Eliza/lykke skriver:

Man kan købe mos på glas, som kartoffel med kalkun, eller pasta med kødsovs, broccoli med pasta etc..

Kan man bruge disse glas med et komplet måltid eller skal der være grød til også?

Jeg ved, at man bruger frugmosen som et tilbehør til grøden, men hvad med de andre glas, man kan købe?

Det er fordi, at Elizabeth vil ikke rigtig spise vuggestuens mad endnu, selvom de blender det. Så jeg har købt nogle af disse glas, som hun rigtig godt kan lide. Herhjemme får hun dem som tilbehør til grøden (2-3 teskeer) ellers mest grød, fordi det mætter godt.

Men kan vuggestuen godt varme sådan et glas, eller et ½ glas og give hende det som et måltid?

Hej fra Lone (ps. hun er 6 mrd og er lige startet i VS)

jeg mener at have fået at vide glassene er afstemt så et glas passer med et måltid (ca.) .. men ellers må de jo bare prøve sig frem i vuggestuen .. så giv hende dobbelt så meget med som der er måltider i vuggestuen .. så kan de jo altid varme et glas mere hvis hun er mere sulten .. tror jeg jeg ville gøre

serinasmor

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

jeg tror også at det er et måltid i sig selv.

Anmeld

7. november 2010

Malthes mor

Har et spørgsmål: Hvor kan VS ikke give hende rugbrødsmadder?

Anmeld

7. november 2010

Lise

Her fungerer de der glas som aftensmad. 1 glas pr aftensmåltid (+/-). Det er det eneste vi kan få i ham om aftenen.

Anmeld

8. november 2010

Eliza/lykke

Hun er kun 6 mrd, derfor kan vuggestuen ikke give hende rugbrødsmadder. Hun er først lige begyndt at smage på grøntsager og kød.

Tak for jeres svar. Jeg tror også, at sådan et glas svarer til et måltid.

Nu prøver vi os frem.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.