Julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Karo

Igår købte jeg Idas julegave. Martin og jeg blev enige om at hun skal til at have en junior dyne og pude, og da jysk havde tilbud på høje allergi venlige dyner, kunne jeg jo lige så godt købe dem igår. Så nu er Idas julegave i hus Hun er jo stadig så lille at hun jo ikke rigtig opfatter julen og derfor er der ingen grund til at købe en masse ting. Hun mangler jo ikke noget, og jeg ved hun får en masse gaver fra resten af famillien, så derfor den praktiske gave fra os.

Mht. Marcus er jeg stadig meget i tvivl om hvad vi skal give ham. Jeg har skrevet en ønskeseddel, men alle ønskerne er blevet "nuppet" af famillien. Lige undtagen det legekøkken selvfølgelig. Hmmmmmmmm..................måske vi skulle købe sådan et til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

msax

Hmm... ja de der julegaver... Brian og jeg er blevet enige om ikke at købe gaver til ungerne, for vi har ikke ret mange penge på gavebudgettet og så vil vi hellere gemme til til en dag hvor de har brug for noget. Også holde vi barnedåb og Mille's 2 års fødselsdag 28 november, så de får vist rigeligt at gaver fra andre...

Tror evt jeg tjekker om der er nogen der giver hende legetøj (dublo) vi kan lege med juleaftensdag - for ellers køber jeg måske en lille ny ting ...

Anmeld

8. november 2010

Milka

jeg blev færdig med julegaveindkøbene for flere uger siden – jeg skulle nemlig kun købe én gave, og den er til tøserne. de får en brio togbane. så har jeg aftalt med venner og familie at vi ikke er på gaver i år (hvis de vil give noget til pigerne er det selvfølgelig ok).

dejlig nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.