Isofix eller ikke? Römer King Plus 9-18 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Dictes mor

Ja jeg er i tvivl, jeg vil gerne købe en Römer King Plus 9-18 kg til Dicte, men den er ikke med isofix, er det meget mere sikkert, når det er med isofix eller hvordan? Er det nogen af jer, der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

2babygirls

Dictes mor skriver:

Ja jeg er i tvivl, jeg vil gerne købe en Römer King Plus 9-18 kg til Dicte, men den er ikke med isofix, er det meget mere sikkert, når det er med isofix eller hvordan? Er det nogen af jer, der ved noget om det?

Ved ikke om jeg vil kalde det mere sikkert, men du kan ikke montere det forkert, for den indikerer med rød eller grøn om stolen er sat rigtigt i...

Elsker vores isofix base (vi har den hvor du ikke skal bruge sele, men bare klikke i)

Anmeld

7. november 2010

Dictes mor

Tina&Martin skriver:

Ved ikke om jeg vil kalde det mere sikkert, men du kan ikke montere det forkert, for den indikerer med rød eller grøn om stolen er sat rigtigt i...

Elsker vores isofix base (vi har den hvor du ikke skal bruge sele, men bare klikke i)

Jeg har også isofix til den babystol hun sidder i nu, for det er klart lettest, for ellers skulle selen jo af og på hver gang hun skal ud og ind, men den her er jo forudvendt og har selen gemt om bagved sig, så man ikke er generet af den. Men jeg ved det ikke, jeg er lidt i tvivl.

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Rømer og Recaro er mere sikre med Isofix, da man ikke kan fejlmontere

Har du modtaget striksættet?

Anmeld

7. november 2010

Karo

Vi har en autostol til Marcus uden isofix.

De er lige så sikre som med isofix og ikke svære at montere. Man skal dog være opmærksom på at de med tiden godt kan "løsne" sig lidt, og så skal man bare lige stramme dem igen. Vi har også en Römer King Plus 9-18 kg og den er jeg meget tilfreds med. Regner med også at købe en til Ida.

Anmeld

7. november 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Vi har en autostol til Marcus uden isofix.

De er lige så sikre som med isofix og ikke svære at montere. Man skal dog være opmærksom på at de med tiden godt kan "løsne" sig lidt, og så skal man bare lige stramme dem igen. Vi har også en Römer King Plus 9-18 kg og den er jeg meget tilfreds med. Regner med også at købe en til Ida.

Den er fremadvendt sådan en fætter ikke?

Anmeld

7. november 2010

Dictes mor

Baagøe skriver:

Rømer og Recaro er mere sikre med Isofix, da man ikke kan fejlmontere

Har du modtaget striksættet?

Ja jeg har modtaget det, det er lidt stort endnu, men bliver fint i løbet af vinteren. Tak for det

Anmeld

7. november 2010

Pige2009

Dictes mor skriver:

Ja jeg har modtaget det, det er lidt stort endnu, men bliver fint i løbet af vinteren. Tak for det

Velbekomme

Anmeld

7. november 2010

Karo

Dictes mor skriver:

Den er fremadvendt sådan en fætter ikke?

Jo den er fremad vendt

Man sætter den fast med sikkerhedsselen og det er rimeligt lige til.

Derudover kan man vippe den, så barnet kan komme til at ligge lidt mere ned, hvilket er godt til hvis man skal køre mens de skal sove.

Anmeld

8. november 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Jo den er fremad vendt

Man sætter den fast med sikkerhedsselen og det er rimeligt lige til.

Derudover kan man vippe den, så barnet kan komme til at ligge lidt mere ned, hvilket er godt til hvis man skal køre mens de skal sove.

Hvornår kommer Ida i sin stol? Jeg spørger fordi der jo står fra 9 kg, og det vejer Dicte ca nu, og hun hader! sin babystol og skriger og skriger når hun kommer i den, hun kan heller ikke rigtig være i den mere, hun er helt mast sammen og benene og for lange. Men jeg synes, bare at jeg også har hørt, at de skal være 9 mdr. Hun kan jo sagtens sidde selv osv. Jeg ved ikke, om ikke jeg kan sætte hende over i den nye stol allerede nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.