bleer om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. november 2010

L.J.L

er der nogle der ved om man kan få specielle bleer til om natten når de små tisser igennem de normale?

Var i føtex igår og der havde de kun fra 4 år og opefter. Kan de ikke fåes til 1 årige (10 kilo?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Eliza/lykke

Hej med dig

Jeg køber bleer i REMA 1000, de er rigtig gode synes jeg. Har du prøvet dem. Elizabeth tisser i gennem de dyre mærker.

Ellers kan jeg huske fra Patrick, første barn, at vi brugte Pampers Uo & Go. De var bare KANON, også om natten.

Hej fra Lone

Anmeld

7. november 2010

quar20

Eliza/lykke skriver:

Hej med dig

Jeg køber bleer i REMA 1000, de er rigtig gode synes jeg. Har du prøvet dem. Elizabeth tisser i gennem de dyre mærker.

Ellers kan jeg huske fra Patrick, første barn, at vi brugte Pampers Uo & Go. De var bare KANON, også om natten.

Hej fra Lone

Tino bruger dem fra Rema1000 eller dem fra fakta og der sker aldrig nogen om natten længere.. Vi kørte med libero på et tidspunkt og NØJ der sku vi jo skifte HVERNAT, og ikke mindst blev han møg rød..!!

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sjovt du skriver det - Jonathan har haft natteuheld for første gang nu her og så lige 4 dage i træk Vi bruger remas de billige og har altid været tilfredse, men nu måtte vi så investere i Pampers natbleer 7-18kg. De fås i Føtex, men eftersom vi lige har købt dem i dag ved jeg ikke om de kan anbefales... De er ihvertfald astma-allergimærkede.

Anmeld

7. november 2010

TbCp

Liva havde rigtig mange tisse uheld om natten, på et tidspunkt.... jeg købte bleerne et nr. større end normalt og det løste problemet her

Anmeld

7. november 2010

Bondepigen

Ja, jeg vil give den anden Tina ret. Køb alm. bleer et nummer større, det hjalp osse her!

Knus fra Tina.

Anmeld

7. november 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror du bliver nødt til at prøve dig frem. Forskellige bleer dur til forskellige børn.

Men her har vi selv haft held med at bruge Huggies Superdry om natten. Og numsen er altid tør om morgenen.

Anmeld

7. november 2010

Frøken Sørensen

Her bruger vi bleer fra aldi... Og Lucas tisser MEGET om natten og der er aldrig sket noget om natten

Anmeld

7. november 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Liva havde rigtig mange tisse uheld om natten, på et tidspunkt.... jeg købte bleerne et nr. større end normalt og det løste problemet her

Vi har skiftet hans blestr. for en uge siden til nr str. men det har ikke hjulpet her problemet er måden han får lagt sig på, så tisser han skævt og det render udenfor...

Anmeld

7. november 2010

L.J.L

Rosa skriver:

Sjovt du skriver det - Jonathan har haft natteuheld for første gang nu her og så lige 4 dage i træk Vi bruger remas de billige og har altid været tilfredse, men nu måtte vi så investere i Pampers natbleer 7-18kg. De fås i Føtex, men eftersom vi lige har købt dem i dag ved jeg ikke om de kan anbefales... De er ihvertfald astma-allergimærkede.

Ok, Pampers Nattebleer, dem må jeg ud og investere i så, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.