Børnetøjsforetnlng Nørrebrogade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2010

TineA

Hej piger
Der ligger (lå?!) en butik på Nørebrogade, helt nede ved runddelen, hvor de sælger børnetøj, sko osv. Jeg så en gang, at de havde mini Fjällräven rygsække , og den må vi eje - Menh ad hedder butikken? Ville gerne lige se om de har en hjemmeside evt. onlineshop nemlig
Håber en af Jer kan hjælpe / tak ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

sarahb

Tine2104 skriver:

Hej piger
Der ligger (lå?!) en butik på Nørebrogade, helt nede ved runddelen, hvor de sælger børnetøj, sko osv. Jeg så en gang, at de havde mini Fjällräven rygsække , og den må vi eje - Menh ad hedder butikken? Ville gerne lige se om de har en hjemmeside evt. onlineshop nemlig

ved ikke lige hvad den butik hedder men de kan også købes her;
http://www.olgasoldeboern.dk/shop/fjallraven-330c1 .html

Vi elsker vores.. Den er såå sød

Anmeld

7. november 2010

L.J.L

Tine2104 skriver:

Hej piger

Den hedder Pumpkins sko men de har ikke en hjemmeside.

Anmeld

7. november 2010

TineA

linselouise skriver:

Den hedder Pumpkins sko men de har ikke en hjemmeside.

Perfekt! Tusinde tak ved du om de har nogenlunde "normale" åbningstider, for så må jeg lige forbi i morgen.

Anmeld

7. november 2010

TineA

sarahb skriver:

ved ikke lige hvad den butik hedder men de kan også købes her;
http://www.olgasoldeboern.dk/shop/fjallraven-330c1 .html

Vi elsker vores.. Den er såå sød

Tak det var nu mere fordi de havde en hel masse søde ting udover tasken, som jeg lige skulle tjekke ud

Anmeld

7. november 2010

L.J.L

Tine2104 skriver:

Perfekt! Tusinde tak ved du om de har nogenlunde "normale" åbningstider, for så må jeg lige forbi i morgen.

jeg tror det, de har ihvertfald altid haft åben når jeg er gået forbi. Men ellers kan du da finde deres tlfnr og prøve at ringe til dem først så du ikke går forgæves

Anmeld

7. november 2010

TineA

linselouise skriver:

jeg tror det, de har ihvertfald altid haft åben når jeg er gået forbi. Men ellers kan du da finde deres tlfnr og prøve at ringe til dem først så du ikke går forgæves

Jeg render bare derud i morgen og tjekker, og håber på de har åbent
Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.