God idé til underholdning til 30års fødselsdag!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.797 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Nogle der har nogle festlige indput!?

Jeg skal til 30års fødselsdag hos min veninde på Lørdag og synes jeg vil lave et sjovt indslag! En sang eller noget andet sjovt..

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

8. november 2010

lsvendsen

Jeg var til en fest engang hvor nogen havde taget 3 eller fire omkvæd fra nogle sange alle kender og sat små personlige noter bag og så skal folk rejse sig og synge når noget passer på dem eller de syns det der er skrevet passer i det hele taget. Det var rigtig hyggeligt og sjovt og jo mere kreativ man er med noterne jo sjovere er det:

her er et eksempel: (der skal selvfølgelig være flere vers, f.eks. da hønsehuset brændte og det hammer hammer fedt)

Syng hvis du:

LILLE SOMMERFUGL, LILLE SOMMERFUGL------------ ER GOD TIL AT LAVE MAD 
FLYV FRA BLOMST OG TIL BLOMST FRA SKJUL TIL SKJUL--BANDER SOM EN SØMAND 
NÅR JEG SER PÅ DIG, AK SÅ TÆNKER JEG,------------ HAR EN GOD NUMSE
HVEM DER BARE VAR SOMMERFUGL-------------SYNS VÆRTEN ER EN GUTTERMAND

Anmeld

9. november 2010

lsvendsen skriver:

Jeg var til en fest engang hvor nogen havde taget 3 eller fire omkvæd fra nogle sange alle kender og sat små personlige noter bag og så skal folk rejse sig og synge når noget passer på dem eller de syns det der er skrevet passer i det hele taget. Det var rigtig hyggeligt og sjovt og jo mere kreativ man er med noterne jo sjovere er det:

her er et eksempel: (der skal selvfølgelig være flere vers, f.eks. da hønsehuset brændte og det hammer hammer fedt)

Syng hvis du:

LILLE SOMMERFUGL, LILLE SOMMERFUGL------------ ER GOD TIL AT LAVE MAD 
FLYV FRA BLOMST OG TIL BLOMST FRA SKJUL TIL SKJUL--BANDER SOM EN SØMAND 
NÅR JEG SER PÅ DIG, AK SÅ TÆNKER JEG,------------ HAR EN GOD NUMSE
HVEM DER BARE VAR SOMMERFUGL-------------SYNS VÆRTEN ER EN GUTTERMAND

Ah ja, det var da egentligt en meget sjov idé!!

Stine og Lisa.

Anmeld

9. november 2010

Mi

Jeg har prøvet at vi blev delt op i små grupper og så skulle vi skrive et vers om fødselaren, på en given melodi og synge for hende, da vi samledes igen.

Har også prøvet at vi havde hyret en sexolog og parterapeut til at komme og tale. Helt vild sjovt.

På lørdag skal jeg til fest, hvor der kommer en og lærer os mavedans.

Der er også den, hvor man skal have små plastik shotsglas på øjnene, papirclips i mundvigen, men elastikker som går om bag øerne og sukkerknalder ved fortænderne og så synge en sang.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. november 2010

LISBETH:-)

Min mand fik sådan en sang hvor han skulle drikke 30 shots (nogen af dem var sodavand og saftevand) den var meget sjov. Jeg vil gerne finde den til dig hvis du er interesseret:-)

Anmeld

9. november 2010

lisbeth2910 skriver:

Min mand fik sådan en sang hvor han skulle drikke 30 shots (nogen af dem var sodavand og saftevand) den var meget sjov. Jeg vil gerne finde den til dig hvis du er interesseret:-)

Jo tak!! Alt har interesse!!

Stine og Lisa.

Anmeld

9. november 2010

LISBETH:-)

Tilmeldt skriver:

Jo tak!! Alt har interesse!!

Stine og Lisa.

Ok jeg leder efter den i morgen. Den ligger i det rum hvor min datter lige pt. sover

Anmeld

9. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvad med en Tip 13

Man laver 13 spørgsmål, hvor man har mulighed for, at sætte kryds i ja og nej. Den skal alle gæster udfylde. Derefter skal fødselaren så gøre de 13 ting.

Det kan være alt muligt som f.eks. stå på en stol og synge det er et yndigt land, spise en berliner uden at slikke sig om munden, lave 10 englehop på under 15 sek., gætte 3 slags øl med bind for øjene, fortælle navnene på de 7 små dværge osv osv. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Jeg har lavet den flere gange og den har altid gjort stor lykke og meget morskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.