Rosa skriver:
Se vi har jo faktisk talt meget om Malaga!!! Var det måske en mulighed at du kunne høre med dem hvad de skulle have for at vi kunne bo der i februar?
Vi er stille og rolige og MEGET søde mennesker der rydder pænt op og gør rent efter os 
så fik jeg snakket med min mor..
for en mdr. koster det 3000 plus et lille deposium.
det du skal vide er at : du kan ik regne med det er varmt i febuar. byen ligger ud til vandet og længre væk en selve malaga så vejret er lidt anderledes end i selve malaga.
på de dårlige dage skal man nok regne med en danske forårs dag meen i har uper vejr der nede for tiden så man kan aldrig vide.
det er som sagt en sille by, lejligheden som er en 1½ værelses med køkken, og lige ned til vandet ligger som selvgivet ved algacias strand der kører busser eller man kan vælge en pæn gåtur ind til selve byen hvor der er masser af butikker.
der ligger en bager og et lille kiosk lige ved siden af men ellers ca 10 min gågang væk ligger der 1-2 supermarkeder. så gode handle muligheder.
det tager ca en lille time med bus fra byen til gibatar( sikekrt stave t forkert) hvor man kan opleve lidt aber og tax free handle, ellers nærmeste stor by er Tarifa hvor der også køre bus til.. lejer man en bil så kan man tag til marbella som er der hvor de rige tit er og andre mere kendt byer..
min storesøster bor 5 min væk fra lejligheden så det kan være hun kan fortælle og tegne og vejlede hvis det er brug for det
men du er velkommen tl at få min mors nummer hvs du ønsker mere viden og en snak om tingene.. du skriver bare så får du det.. bare husk at sig du har snakket med karina over baby.dk.. hehe
Anmeld