Masal skriver:
hej allesammen ..
min 3½mdr datter faldt i søvn glad af sig selv for ca 1-2 uger siden, men nu er det blevet omvendt hun vil ikke ,hun skriger græder når jeg lægger hende fra mig både om dagen og om aftenen. Det er mit første barn. Hun falder i søvn i mine arme ,men vågner utilfreds når jeg prøver at lægge hende i hendes seng. vi købte en musikuro med bamser som drejer langsomt rundt her for ca 1 måned siden som hun var super glad for,men nu vil hun hverken kigge eller høre på den og det har stået på i 2 uger nu..jeg har været så stresset over denne situation at jeg ikke rigtig har noget mælk tilbage i brystet så hun får flaske og hun er super dygtig til sutten. Før dette lå hun i sengen (egen seng som ligger lige ved siden af vores seng) og legede smilede til uroen ,men nu ... GIDER HUN INTET.. Hvad skal jeg gøre...
PS: Hun får også ture i barnevognen nogle gange går det udemærket og når gange er jeg nød til at vende tilbage fordi hun er så utilfreds og utrøstelig...
hjælp mig.....
Hmm... det lyder lidt som et sent 12-ugers tigerspring.
mit råd er at du skal tage en meget dyb indånding og huske på at det går over igen, selvom det er SKIDE hårdt lige nu.
får hun både bryst og flaske? eller kun flaske nu? Selvom de kloge siger man ikke må, så tænker jeg om du måske kan amme hende i søvn?
går den ikke, så prøv at ligge hende i sengen lige efter hun har spist (der er Malte altid dejlig sløv, og Mille var det også da hun var så lille) og læg en hånd på hendes bryst mens du evt nusser hende på panden...
Jeg kan kun anbefale dig den bog der hedder "vidunderlige uger". Den forklare nogle ting som man ikke lige havde tænkt på eller langt mærke til...
http://voresborn.dk/indkobsguide/144-lir-a-gear/4192-vidunderlige-uger-den-super-populaere-bog-om-tigerspring
SMIL fra mette
Anmeld