Jeg havde en drøm i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2010

TbCp

Jeg drømte at en af mine veninder kom og viste mig et billede af sig selv med en lille topmave, og så fortalte hun at hun var i uge 8+5.
Rigtig hyggelig drøm.

Idag var vi så over og besøge dem og hun fortæller så at hun faktisk ER gravid og er i uge 8+4...

Vildt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

msax

Hmm - Tina har du en synsk skjult side... i så fald så kan det da godt være jeg henvender mig til dig næste gang jer er i tvivl om noget...

Men hvor er det dejligt at hun er gravid... hvad sagde hun til at du havde drømt om hendes graviditet?

SMIL fra Mette

Anmeld

6. november 2010

TbCp

Hmm - Tina har du en synsk skjult side... i så fald så kan det da godt være jeg henvender mig til dig næste gang jer er i tvivl om noget...

Men hvor er det dejligt at hun er gravid... hvad sagde hun til at du havde drømt om hendes graviditet?

SMIL fra Mette

Ja måske... det er ikke første gang at jeg har haft den slags drømme

Jamen hun synes det var ret vildt, og hendes kæreste var sikker på at Carsten havde fundet ud af det igennem sygehuset, fordi han arbejder for dem med it, meeeen det kan jo ikke bare lige sådan lade sig gøre

Anmeld

7. november 2010

anna-jonas

Sådan har jeg også haft det flere gange. Den mest "spooky", var da jeg for 13 år siden drømte at en kollega (ikke særlig tæt), var gravid, og at hun var i 13 uge. Jeg fortalte så om min drøm, da vi holdt frokostpause en dag, kort efter. Hun blev helt tavs...............og spurgte så, hvordan jeg dog kunne vide det, da det kun var hendes mand og hende der vidste det. De ville vente til hun var fulde 12 uger henne.............og det var så dagen efter. Det viste sig så til NF-scanning (2 dage senere), at hun var en uge længere henne.

Der skræmte jeg vist også lidt mig selv....................med den drøm. Nu holder jeg dem for mig selv, hvis jeg har sådanne drømme.

Så måske vi to skulle slå os ned i en udtjent campingvogn, på forskellige markeder................som spåkoner.

Anmeld

7. november 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Sådan har jeg også haft det flere gange. Den mest "spooky", var da jeg for 13 år siden drømte at en kollega (ikke særlig tæt), var gravid, og at hun var i 13 uge. Jeg fortalte så om min drøm, da vi holdt frokostpause en dag, kort efter. Hun blev helt tavs...............og spurgte så, hvordan jeg dog kunne vide det, da det kun var hendes mand og hende der vidste det. De ville vente til hun var fulde 12 uger henne.............og det var så dagen efter. Det viste sig så til NF-scanning (2 dage senere), at hun var en uge længere henne.

Der skræmte jeg vist også lidt mig selv....................med den drøm. Nu holder jeg dem for mig selv, hvis jeg har sådanne drømme.

Så måske vi to skulle slå os ned i en udtjent campingvogn, på forskellige markeder................som spåkoner.

Det er jo lige til at få gåsehud af!

Den værste jeg har haft var en drøm hvor jeg drømte om at jeg skulle redde en dreng ud af et brændende hus. Udenfor det brændende hus stod en mand og lurede.

Næste dag læste jeg i avisen at et hus, i den by vi boede, var brændt og 2 drenge var brændt inde
Det var altså uhyggeligt

Anmeld

7. november 2010

sarahb

ej hvor spooky .. Det er da ret sjovt..
Men kan du så ikke lige drømme om hvornår jeg føder, tak

Anmeld

7. november 2010

TbCp

sarahb skriver:

ej hvor spooky .. Det er da ret sjovt..
Men kan du så ikke lige drømme om hvornår jeg føder, tak

Hahaha jo jeg skal se hvad jeg kan gøre

Anmeld

7. november 2010

sarahb

TbCp skriver:

Hahaha jo jeg skal se hvad jeg kan gøre

Så melder du lige tilbage.. hihi..
Har lige haft en tudetur for nu har jeg bare ikke mere tålmodighed...

Anmeld

7. november 2010

TbCp

sarahb skriver:

Så melder du lige tilbage.. hihi..
Har lige haft en tudetur for nu har jeg bare ikke mere tålmodighed...

Ahr det må også være træls med den ventetid!

Anmeld

7. november 2010

otlitrom

Ej, hvor vildt! Så må du se om du drømmer senere, hvilket køn det bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.