optakten til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2010

quar20

Hej piger.

Nu læser man jo en masse her og der og høre fra en hel masse piger - så nu spørger jeg altså jer herinde..

Hvordan havde i det dagene op til fødsel?

Havde i de der overskudsdage ? Eller var der intet at mærke?

Til jer der bemærkede at sliproppen røg ud - var det over flere dage eller var det den berømte PROP..!! Og hvornår startede jeres veer så?

Bemærkede i en forandring i hvordan maven var? Hård? Blød?

Hvad med liv? Mærkede i baby i maven mere eller mindre dagene op til fødsel?.

Havde i mange smerter i løbet af graviditeten - Hvis ja forsvandt de så dagene før "finalen" eller?

Ja det blev vidst til mange spørgsmål men man læser jo så meget og høre så meget så glæder mig til at høre fra jer.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

BinaMor

natten før drømte jeg at jeg havde underlivs betændelse.. og da jeg vågende havde jeg veer. haha..

havde lidt fler plukveer dagene før. var mere svedig og følte mig lidt frisk.

baby mærkede jeg ligeså tit..

Anmeld

6. november 2010

Bare mig..

quar20 skriver:

Hej piger.

Nu læser man jo en masse her og der og høre fra en hel masse piger - så nu spørger jeg altså jer herinde..

Til jer der bemærkede at sliproppen røg ud - var det over flere dage eller var det den berømte PROP..!! Og hvornår startede jeres veer så?

Havde i mange smerter i løbet af graviditeten - Hvis ja forsvandt de så dagene før "finalen" eller?

Ja det blev vidst til mange spørgsmål men man læser jo så meget og høre så meget så glæder mig til at høre fra jer.

Knus

Jeg havde det underligt i dagene op til veerne.. - Meget underligt, en følelse der ikke kan beskrives.

Jeg havde egentlig ikke mere ondt end normalt, og maven blev heller ikke mere hård eller mindre hård..

Det eneste tegn jeg havde, var den underlige fornemmelse i kroppen.. - Måske en følelse af, at der snart skulle ske noget..?

De første veer fik jeg lørdag morgen men gik lidt i sig selv igen uden at gå helt væk, lørdag aften klokken 20.00 ca, gik slimproppen og ti min efter kom de rigtige veer.. - Jeg troede min prop var gået to gange før men jeg blev hurtig efter den 3. gang overbevist om, at det var den rigtige der her gik.. En rigtig SLIMklat som ikke kunne "deles".. Eller hvad siger man..

Held og lykke til dig! - Spørg endelig hvis du mangler flere svar

Anmeld

6. november 2010

quar20

BinaMor skriver:

natten før drømte jeg at jeg havde underlivs betændelse.. og da jeg vågende havde jeg veer. haha..

havde lidt fler plukveer dagene før. var mere svedig og følte mig lidt frisk.

baby mærkede jeg ligeså tit..

Hmm spændende.. Drømte i nat at fødselsdagen blev d. 7 hos lillebror men nu må vi se..!!  Det er jo nok fordi jeg går med håbet og ønsket om at der snart sker noget..

Men har haft overskud og energi fredag og idag..!! Mega mærkeligt for det har jeg ikke haft længe.. Desuden har jeg sovet hele 3-4 timer i dag/ i nat..!! det er godt nok længe siden jeg har gjort det. D:

Anmeld

6. november 2010

2babygirls

Hej piger.

Knus

Den lørdag hvor veerne startede kl 7 om morgenen var vi ude hele dagen og shoppe og klare de sidste ting fordi jeg anede ikke at det var veer.. troede bare jeg havde fået slemme plukveer..

Min slimprop gik så over middag lørdag, og så kom der en lille smule hver gang jeg var på toilet.. Ikke noget med kæmpe sneglespor.. Det var først da de tog fostervandet søndag eftermiddag at der kom en ordentlig prop ud der.. Altså en KÆMPE en...

Synes ikke min mave ændrede sig, men den kom heller aldrig op under brysterne eller faldt ned...

Om fredagen var jeg ved at gå i panik for mærkede hende stort set ikke, og hele lørdag hvor jeg havde veer var der liv og glade dage derinde, og har nogle sjove optagelser at hvor meget hun rodede rundt, så tilsidst var jeg helt i tvivl om hovedet stod fast sådan som maven rodede rundt  ved ikke om varmedunken hjalp på hendes fest inde i maven)

Begyndte at få smerter allerede i uge 16, og i uge 26 sygemeldte lægen mig på fuldtid  Nogle gange blev jeg helt lammet i venstre ben, slet ikke sjovt når man ikke kan rejse sig eller gå på toilettet  Da jeg havde gået hjemme i 1 måned kunne jeg endelig mærke på min krop at den igen var noglelunde sig selv, selvom min lænd og røv var smertepåvirkede  Men jo mere jeg kunne få lov at ligge på langs og aflaste jo bedre

Håber du kunne bruge det til noget  ellers spørger du bare

Anmeld

6. november 2010

quar20

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg havde det underligt i dagene op til veerne.. - Meget underligt, en følelse der ikke kan beskrives.

Jeg havde egentlig ikke mere ondt end normalt, og maven blev heller ikke mere hård eller mindre hård..

Det eneste tegn jeg havde, var den underlige fornemmelse i kroppen.. - Måske en følelse af, at der snart skulle ske noget..?

De første veer fik jeg lørdag morgen men gik lidt i sig selv igen uden at gå helt væk, lørdag aften klokken 20.00 ca, gik slimproppen og ti min efter kom de rigtige veer.. - Jeg troede min prop var gået to gange før men jeg blev hurtig efter den 3. gang overbevist om, at det var den rigtige der her gik.. En rigtig SLIMklat som ikke kunne "deles".. Eller hvad siger man..

Held og lykke til dig! - Spørg endelig hvis du mangler flere svar

spændende at høre fra jer hvordan i havde det..

Har nemlig selv haft det lidt underligt..!! sådan lidt overskuds agtigt, men også lidt mærkeligt hvor jeg har tænkt.. HMM måske jeg lige sku tjekke tasken om der mangler noget SELVOM jeg VED der IKKE mangler noget..!!

Har haft sådan lidt influenza ligende symtomer du ved..! Sådan øm i hele kroppen, lidt restløs men samtidig opgivende men stadig med mere overskud de sidste to dage hvor jeg forinden slet ikke har haft overskud overhovedet..

Anmeld

6. november 2010

quar20

Tina&Martin skriver:

Den lørdag hvor veerne startede kl 7 om morgenen var vi ude hele dagen og shoppe og klare de sidste ting fordi jeg anede ikke at det var veer.. troede bare jeg havde fået slemme plukveer..

Min slimprop gik så over middag lørdag, og så kom der en lille smule hver gang jeg var på toilet.. Ikke noget med kæmpe sneglespor.. Det var først da de tog fostervandet søndag eftermiddag at der kom en ordentlig prop ud der.. Altså en KÆMPE en...

Synes ikke min mave ændrede sig, men den kom heller aldrig op under brysterne eller faldt ned...

Om fredagen var jeg ved at gå i panik for mærkede hende stort set ikke, og hele lørdag hvor jeg havde veer var der liv og glade dage derinde, og har nogle sjove optagelser at hvor meget hun rodede rundt, så tilsidst var jeg helt i tvivl om hovedet stod fast sådan som maven rodede rundt  ved ikke om varmedunken hjalp på hendes fest inde i maven)

Begyndte at få smerter allerede i uge 16, og i uge 26 sygemeldte lægen mig på fuldtid  Nogle gange blev jeg helt lammet i venstre ben, slet ikke sjovt når man ikke kan rejse sig eller gå på toilettet  Da jeg havde gået hjemme i 1 måned kunne jeg endelig mærke på min krop at den igen var noglelunde sig selv, selvom min lænd og røv var smertepåvirkede  Men jo mere jeg kunne få lov at ligge på langs og aflaste jo bedre

Håber du kunne bruge det til noget  ellers spørger du bare

Det kan jeg ihvertfald... 1000 tak

Anmeld

8. november 2010

henh01

Har du hørt fra sygehuset?

Anmeld

8. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Har du hørt fra sygehuset?

Har hørt fra lægen om har kontaktet sygehuset..

Der er update inde under den anden tråd.. Den med lægen og spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.