Hej piger.
Nu læser man jo en masse her og der og høre fra en hel masse piger - så nu spørger jeg altså jer herinde..
Hvordan havde i det dagene op til fødsel?
Havde i de der overskudsdage ? Eller var der intet at mærke?
Til jer der bemærkede at sliproppen røg ud - var det over flere dage eller var det den berømte PROP..!! Og hvornår startede jeres veer så?
Bemærkede i en forandring i hvordan maven var? Hård? Blød?
Hvad med liv? Mærkede i baby i maven mere eller mindre dagene op til fødsel?.
Havde i mange smerter i løbet af graviditeten - Hvis ja forsvandt de så dagene før "finalen" eller?
Ja det blev vidst til mange spørgsmål men man læser jo så meget og høre så meget så glæder mig til at høre fra jer.
Knus
Den lørdag hvor veerne startede kl 7 om morgenen var vi ude hele dagen og shoppe og klare de sidste ting fordi jeg anede ikke at det var veer.. troede bare jeg havde fået slemme plukveer..
Min slimprop gik så over middag lørdag, og så kom der en lille smule hver gang jeg var på toilet.. Ikke noget med kæmpe sneglespor.. Det var først da de tog fostervandet søndag eftermiddag at der kom en ordentlig prop ud der.. Altså en KÆMPE en... 
Synes ikke min mave ændrede sig, men den kom heller aldrig op under brysterne eller faldt ned...
Om fredagen var jeg ved at gå i panik for mærkede hende stort set ikke, og hele lørdag hvor jeg havde veer var der liv og glade dage derinde, og har nogle sjove optagelser at hvor meget hun rodede rundt, så tilsidst var jeg helt i tvivl om hovedet stod fast sådan som maven rodede rundt
ved ikke om varmedunken hjalp på hendes fest inde i maven)
Begyndte at få smerter allerede i uge 16, og i uge 26 sygemeldte lægen mig på fuldtid
Nogle gange blev jeg helt lammet i venstre ben, slet ikke sjovt når man ikke kan rejse sig eller gå på toilettet
Da jeg havde gået hjemme i 1 måned kunne jeg endelig mærke på min krop at den igen var noglelunde sig selv, selvom min lænd og røv var smertepåvirkede
Men jo mere jeg kunne få lov at ligge på langs og aflaste jo bedre
Håber du kunne bruge det til noget
ellers spørger du bare