Kalenderen 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Barbamama

Sidste år lavede vi en kalender til os selv med billeder af Carla. Det vil vi gøre igen i år. Og så har vi været så smarte at lægge billeder af Carla ind i mapper delt ind i måneder. Januar 2010, februar 2010 osv osv... Så nu har jeg valgt et billede fra hver måned. Så mangler jeg bare lige et billede fra november og december og så bestiller jeg... Men jeg har valgt dem her fra de andre måneder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Ida.

Dejlige billeder!! Hvis vi fik brugt sådan en kalender, ville vi også gøre det...men det gør vi ikke

Bare lige et råd fra IT-nørden her - for at jeres billeder kan komme til at ligge i kronologisk rækkefølge (og ikke sådan, at april kommer før januar f.eks.) så kald dem som følger årstal-månedsnummer månedsnavn - det gør vi, og det funger ret godt så de hedder 2010.01 Januar, 2010.02 Februar etc og så vil mapperne fremkomme i rækkefølge

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Dejlige billeder!! Hvis vi fik brugt sådan en kalender, ville vi også gøre det...men det gør vi ikke

Bare lige et råd fra IT-nørden her - for at jeres billeder kan komme til at ligge i kronologisk rækkefølge (og ikke sådan, at april kommer før januar f.eks.) så kald dem som følger årstal-månedsnummer månedsnavn - det gør vi, og det funger ret godt så de hedder 2010.01 Januar, 2010.02 Februar etc og så vil mapperne fremkomme i rækkefølge

Årh det var smart!!! Ja for vores ligger absolut ikke i rækkefølge på computeren!!!! He he...

Anmeld

6. november 2010

Ida.

michella80 skriver:

Årh det var smart!!! Ja for vores ligger absolut ikke i rækkefølge på computeren!!!! He he...

Værsgo det er så dejligt med orden i mapperne

Anmeld

7. november 2010

anna-jonas

Go' ide................og hvor er det dog et smukt motiv i får på jeres kalender............

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Go' ide................og hvor er det dog et smukt motiv i får på jeres kalender............

Tak søde Mette!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.