Det er lige gået op for mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Barbamama

at jeg har glemt at købe slik og cola til min aleneaften i aften!!!!! Casper er til julefrokost og Carla er puttet, computeren er hevet frem til en gang baby.dk og så mangler jeg sgu noget godt!!!! Paniiiiik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Dot D

Det lyder slemt, hi hi, undskyld... Du må have fat i naboen, så du kan nå i kiosken

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

Dot D skriver:

Det lyder slemt, hi hi, undskyld... Du må have fat i naboen, så du kan nå i kiosken

Ha ha ha ej hvor ville de glo underligt på mig: Hvaaaa gider du lige kigge efter Carla mens jeg suser i kiosken??? Ha ha ha....

Anmeld

6. november 2010

sarahb

michella80 skriver:

Ha ha ha ej hvor ville de glo underligt på mig: Hvaaaa gider du lige kigge efter Carla mens jeg suser i kiosken??? Ha ha ha....

Jeg skulle være din nabo, for jeg har skabet fyldt med chokolade og jeg kan slet ikke styre mig.. guffer i mig Så kunne godt have brugt dig til at dele med

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

sarahb skriver:

Jeg skulle være din nabo, for jeg har skabet fyldt med chokolade og jeg kan slet ikke styre mig.. guffer i mig Så kunne godt have brugt dig til at dele med

EEEEJ kan du så lige komme til Årslev!!!! Ha ha. Det er ondt.....  Det kunne være jeg bare skulle gå ind til naboen og se RIGTIG lidende ud og spørge om de havde lidt lækkert

Anmeld

6. november 2010

sarahb

michella80 skriver:

EEEEJ kan du så lige komme til Årslev!!!! Ha ha. Det er ondt.....  Det kunne være jeg bare skulle gå ind til naboen og se RIGTIG lidende ud og spørge om de havde lidt lækkert

det synes jeg du skulle, det er lørdag så der skal godter på bordet..

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

sarahb skriver:

det synes jeg du skulle, det er lørdag så der skal godter på bordet..

Ej jeg ville aldrig kunne se dem igen. Ha ha ha...  Men ja det kunne være man skulle sige ligesom man gør hvis man skal låne et æg: EEEEJ jeg står lige og mangler noget slik!!! Har I noget jeg kan låne????

Anmeld

6. november 2010

sarahb

michella80 skriver:

Ej jeg ville aldrig kunne se dem igen. Ha ha ha...  Men ja det kunne være man skulle sige ligesom man gør hvis man skal låne et æg: EEEEJ jeg står lige og mangler noget slik!!! Har I noget jeg kan låne????

det ville være så sjovt..
Ellers skal du klæde dig ud og lege forsinket halloween... Slik eller Ballade???

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

sarahb skriver:

det ville være så sjovt..
Ellers skal du klæde dig ud og lege forsinket halloween... Slik eller Ballade???

JA!!!! Ha ha ha ha!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.