Det er lige gået op for mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Barbamama

at jeg har glemt at købe slik og cola til min aleneaften i aften!!!!! Casper er til julefrokost og Carla er puttet, computeren er hevet frem til en gang baby.dk og så mangler jeg sgu noget godt!!!! Paniiiiik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

msax

Sikke noget HØ... ristet brød med smør og en god kop kaffe, eller hvad med rosiner og mandler..

Vi har ikke haft slik i huset længe (kun det jeg havde gemt i skuffen til kriseramte nætter - og det er væk nu... UPS). Vi havde en aftale om at vi gerne måtte spise slik fredag og lørdag. Og efter den første weekend havde vi tømt depoterne, den næste weekend havde vi glemt at købe slik og var ved at gå i panik og nu tænker vi ikke længere over at det er fredag/lørdag.

men kan godt følge dig i at en aften uden slik ikke er særlig rar, når man havde glædet sig til baby.dk med slik og hygge under dynen...

Anmeld

6. november 2010

Barbamama

msax skriver:

Sikke noget HØ... ristet brød med smør og en god kop kaffe, eller hvad med rosiner og mandler..

Vi har ikke haft slik i huset længe (kun det jeg havde gemt i skuffen til kriseramte nætter - og det er væk nu... UPS). Vi havde en aftale om at vi gerne måtte spise slik fredag og lørdag. Og efter den første weekend havde vi tømt depoterne, den næste weekend havde vi glemt at købe slik og var ved at gå i panik og nu tænker vi ikke længere over at det er fredag/lørdag.

men kan godt følge dig i at en aften uden slik ikke er særlig rar, når man havde glædet sig til baby.dk med slik og hygge under dynen...

AAAARH det er sgu ikke helt det samme. he he... Ellers skal det være en kop te med sukker i. He he... Det kunne faktisk være en god ide! TAK! Men ja jeg plejer ALTID at købe et eller andet lækkert til mig selv når Casper ikke er hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.