Hjælp til brug af heldragter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2010

jannebjerre

Hej allesammen..

Jeg har måske et lidt dumt spørgsmål...

Men hvordan bruger jeres børn de hersens heldragter uden fødder???

Altså tænker har de kun den på? Eller noget udenover eller indenunder???

Tåbeligt spørgsmål i know...men har fået anskaffet mig sådan nogle fordi jeg sys de var seje OG billige...uden egentlig at vide hvordan og hvorledes man bruger dem..heeh

Smid gerne nogle billeder op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

SpunkenJo

jannebjerre skriver:

Hej allesammen..

Tåbeligt spørgsmål i know...men har fået anskaffet mig sådan nogle fordi jeg sys de var seje OG billige...uden egentlig at vide hvordan og hvorledes man bruger dem..heeh

Måske forstår jeg ikke spørgsmålet.... Men er det de der almindelige bomuldsdragter?

Her har an haft sådan på:
Ubderbukser, body uden ærmer (som undertøj) strømpebukser og så heldragtem ovenpå. Evt med en cardigan nu det er ved at blive lidt køligere.... Og så selvfølgelig futtere

Anmeld

6. november 2010

MarieMor

hmm jeg plejer mest at bruge dem som natdragt med body under og så med et par tynde strømper , synes de er for kolde til at ha' på ellers ..

Anmeld

6. november 2010

jannebjerre

Jamen ligesom den her fx. mener bare om de så kun har sådan en på eller ser det dumt ud?? eller hvordan gør i??

Anmeld

6. november 2010

Muffinmus

hmm, til babyer kan de bruges med body inden under f.eks.

Til børn + 8 mdr bruger jeg dem mest som nattøj:-)

Anmeld

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har frem til 4-5 mdr brugt dem som tøj, med en uldbody indenunder, men derefter synes jeg det begyndte at ligne nattøj, så nu bruger jeg dem med bukser over eller som - ja -nattøj

Anmeld

6. november 2010

heidi30

jannebjerre skriver:

Jamen ligesom den her fx. mener bare om de så kun har sådan en på eller ser det dumt ud?? eller hvordan gør i??

Hej,

min søn på 11 uger bruger sådanne heldragter både med og uden fødder som nattøj. Han har en kortærmet body under og et par strømper, så er han klar til natten 

Anmeld

6. november 2010

Mette.

jannebjerre skriver:

Hej allesammen..

Lige nu, fordi det er koldt bruger Emilie en kortærmet body + strømpebukser under. Med det har hun en fin temperatur..

Anmeld

6. november 2010

Ida.

Tror folk bruger dem forskelligt - jeg har brugt dem som tøj (altså i stedet for bluse og bukser) om dagen, men også som nattøj - så har de haft en kortærmet body og strømper på inden under i sommerhalvåret og en langærmet body/strømpebukser i vinterhalvåret, når der har været rigtig koldt...

Der er vist ingen does eller don'ts med tøj, så gør da hvad du synes er skønnest til dit barn

Anmeld

6. november 2010

jannebjerre

Jeg synes jo bare det må være skide dejligt at kravle rundt i sådan en heldragt, sikke meget bevægelses frihed...PLUS man er fri for de skiller på midten..haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.