Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2010

quar20

Kender i det når man går i sin HELT egen verden og tænker.. YES moar her har for første gang husker ALT der stod på indkøbslistet, som ligger glemt på køkkenbordet derhjemme..!!

Så midt inde i Rema1000 høre man bag sig.. MAAAARRRRRIIIIAAAAA - vender mig om og tænker.. Hmm jeg kender sku ikke nogen.. Jeg går videre og endnu engang blir der råbt - SKU DU IKK SNART FØDE MARIA..!!? Tænker HMM det må sku være mig der blir råbt efter.. Vender mig om endnu engang også står der en pige jeg simpelthen ikke kan placerer i mit hoved hvor dælen jeg kender hende fra og hun mig..!!

Efter lidt snak osv, hvor en total overskudstøs står og snakker og snakker, og nærmest forventer at vi venter på hinanden for at stå sammen ved kassen for at snakke mere - kommer jeg til at tænke på.. HOV for helved altså - Det er sku da grand kusine som jeg ikke har talt med i snart 2 år..!!

Ej altså længe leve hormoner som jeg kan give skylden for ikke at genkende hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

oerbaek

Har faktisk haft en lignende oplevelse for omkring 5-6 år siden da jeg arbejdede i H&M, den dag stod jeg ved kassen og der kom en hen... Hej Med dig hvordan går det med dig, og hvad med hele din familie... og hun begyndte at tale i detaljer om hele min familie altså mine forældre og mine 3 søskende... jeg har aldrig fundet ud af hvem hun egentlig var men hun kendte åbenbart mig og min familie ret underligt man kan have det sådan...

Anmeld

6. november 2010

quar20

oerbaek skriver:

Har faktisk haft en lignende oplevelse for omkring 5-6 år siden da jeg arbejdede i H&M, den dag stod jeg ved kassen og der kom en hen... Hej Med dig hvordan går det med dig, og hvad med hele din familie... og hun begyndte at tale i detaljer om hele min familie altså mine forældre og mine 3 søskende... jeg har aldrig fundet ud af hvem hun egentlig var men hun kendte åbenbart mig og min familie ret underligt man kan have det sådan...

haha griner.. Præcis..!!

Amen syntes faktisk det lidt uhyggeligt at man bare står der og er total blank overfor hvem pokker det nu er osv..!!

Anmeld

6. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh jo, jeg kender det!!! Jeg er simpelthen den største klovn når det kommer til BÅDE ansigter og navne - jeg kan bare ALDRIG huske hvem folk er - det er bare så pinligt!!! Det er overhovedet ikke fordi jeg er arrogant eller noget, jeg er simpelthen bare sat af når det kommer til at huske folk, og jeg oplever så tit at folk genkender mig (hvordan de gør det aner jeg ikke - jeg er blevet genkendt ret mange gange af folk herinde fra f.eks.) og spørger til alt muligt, og jeg bliver bare nødt til at bide i det sure æble og spørge hvem de er...

Anmeld

6. november 2010

quar20

Rosa skriver:

Åhh jo, jeg kender det!!! Jeg er simpelthen den største klovn når det kommer til BÅDE ansigter og navne - jeg kan bare ALDRIG huske hvem folk er - det er bare så pinligt!!! Det er overhovedet ikke fordi jeg er arrogant eller noget, jeg er simpelthen bare sat af når det kommer til at huske folk, og jeg oplever så tit at folk genkender mig (hvordan de gør det aner jeg ikke - jeg er blevet genkendt ret mange gange af folk herinde fra f.eks.) og spørger til alt muligt, og jeg bliver bare nødt til at bide i det sure æble og spørge hvem de er...

Hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig - som har det problem...!!

Syntes det er flovt og pinligt men også lidt skræmmende at man går ind hos nogen folk SÅ meget at de husker en både med ansigt og ens historier...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.