? om Mamalicious ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Dorthe1986

Jeg er blevte hel vild med kjolerne fra Mamalicious Men er i tvivl om jeg kan passe dem...

Er der nogen der ved om xl størrelsen er stor/lille/normal i det?

Jeg passer fint xl i mamma-tøj fra HogM, så hvordan er størrelserne sammenlignet med det?

Håber i lige kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Thereseh

Dorthe1986 skriver:

Jeg er blevte hel vild med kjolerne fra Mamalicious Men er i tvivl om jeg kan passe dem...

Er der nogen der ved om xl størrelsen er stor/lille/normal i det?

Jeg passer fint xl i mamma-tøj fra HogM, så hvordan er størrelserne sammenlignet med det?

Håber i lige kan hjælpe

Jeg synes størrelserne er fine. Har købt to kjoler i str. xl, og er normalt en str 42-44, kjolerne passer helt fint. Skal siges at jeg er udstyret med brede hofter og store lår... så ved ikke hvordan det er med størrelserne, hvis man fx. er "æbleformet", men der er jo ekstra plads til mavsen i tøjet. 

Anmeld

18. februar 2011

Dorthe1986

Thereseh skriver:

Jeg synes størrelserne er fine. Har købt to kjoler i str. xl, og er normalt en str 42-44, kjolerne passer helt fint. Skal siges at jeg er udstyret med brede hofter og store lår... så ved ikke hvordan det er med størrelserne, hvis man fx. er "æbleformet", men der er jo ekstra plads til mavsen i tøjet. 

Nu er det godt nok ved at være en halvgammel tråd, men tak for svar alligevel

Men jeg har i mellemtiden fået anskaffet mig en hel del andre kjoler (til noget billigere penge) så jeg klarer jeg mig forhåbentligt indtil fødslen

Anmeld

18. februar 2011

Thereseh

Dorthe1986 skriver:

Nu er det godt nok ved at være en halvgammel tråd, men tak for svar alligevel

Men jeg har i mellemtiden fået anskaffet mig en hel del andre kjoler (til noget billigere penge) så jeg klarer jeg mig forhåbentligt indtil fødslen

Ha ha, ja, det kan jeg da se nu. Den dukkede bare op i en søgning 

Anmeld

18. februar 2011

Dorthe1986

Thereseh skriver:

Ha ha, ja, det kan jeg da se nu. Den dukkede bare op i en søgning 

Hehe, ja kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.