Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Dejligt!!!! Man kan blive sådan helt rørt når dyr er kærlige og omsorgsfulde over for børn!!! Min venindes hund var SÅ sød første gang jeg havde min datter med hjem til dem. Jeg lagde hende på gulvet på et tæppe og så kom deres hund Kaya og satte sig ved siden af mig og kiggede op på mig ligesom om den spurgte mig om den måtte gå hen til hende. Så sagde jeg:"værsgo Kaya. Du må godt". Så lagde den sig hen ved siden af hende og puttede ved hende. Det var så sødt!!!
Dejligt!!!! Man kan blive sådan helt rørt når dyr er kærlige og omsorgsfulde over for børn!!! Min venindes hund var SÅ sød første gang jeg havde min datter med hjem til dem. Jeg lagde hende på gulvet på et tæppe og så kom deres hund Kaya og satte sig ved siden af mig og kiggede op på mig ligesom om den spurgte mig om den måtte gå hen til hende. Så sagde jeg:"værsgo Kaya. Du må godt". Så lagde den sig hen ved siden af hende og puttede ved hende. Det var så sødt!!!
Årh hvor kært!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Her er vores killer KAMP-hund William på godt 11 år Jordens kærligste vovse!
Her er vores killer KAMP-hund William på godt 11 år Jordens kærligste vovse!
Årh hvor er den bare kær!
Her er vores dejlige hund Bogart på 1½år. Han er en islandsk fårehund.
iiiih sikker nogle dejlige dyrebørn som bliver vist :-) dejligt at se og høre omkring jeres dyr.
MaleneF skriver: Her er vores dejlige amerikanske bulldog, Homer. 2 år gammel, vi har haft ham siden han var 8 uger
Her er vores dejlige amerikanske bulldog, Homer.
2 år gammel, vi har haft ham siden han var 8 uger
ai han er da godt nok sød, ufattelig hvor søde, milde og rolige store hunde kan se ud.
knuz
Mine 2 skønne katte: Smiley og Dengse. Jeg har ikke lige pt. nogen billeder af slangen.
Her er vores dejlige dansk svensk gårdhund Lady <3 Hun er 5 år, og er vores barn nr. 2 uden tvivl
Jordens kærligste hund <3
Her er min højt elskede hund Bamse
Min lille mini puddel, Mille.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128