Nogen der har taget hygiejnekusus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.681 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Neki

Hej piger.

Jeg har gennem mit job, fået mulighed for at tage et hygiejnekursus. Det er jeg så i gang med nu, og skal op til prøven i næste uge.

Jeg ville sådan set bare høre, om der er nogen der kan fortælle mig hvilke slags spørgsmål man bliver stillet til prøven, og om det er nemt eller svært at bestå?

Jeg har taget kurset over nettet, og har hørt at de del-tests, man tager efter hvert afsnit, slet ikke indeholder spørgsmål af samme karakter som den afsluttende prøve.

Så hvis I ved hvilke spørgsmål man risikerer at få, så skriv endelig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

mortilnoahogmelina

Neki skriver:

Hej piger.

Jeg har gennem mit job, fået mulighed for at tage et hygiejnekursus. Det er jeg så i gang med nu, og skal op til prøven i næste uge.

Jeg ville sådan set bare høre, om der er nogen der kan fortælle mig hvilke slags spørgsmål man bliver stillet til prøven, og om det er nemt eller svært at bestå?

Jeg har taget kurset over nettet, og har hørt at de del-tests, man tager efter hvert afsnit, slet ikke indeholder spørgsmål af samme karakter som den afsluttende prøve.

Så hvis I ved hvilke spørgsmål man risikerer at få, så skriv endelig her

Hej

Jeg har taget hygiejne kursus igennem mit tidliger arbejde , jeg sad dog på skole bænken . i en uge

Altså jeg synes meget spørgsmålene var meget relateret til det stof vi havde været igennem , så har man hørt efter synes jeg ikk det er svært overhovedet . 

På det hold jeg var på ca 25 personer der bestod vi alle sammen . efter min mening er det ret let at bestå og nærmest umuligt at dumpe . 

men ved desværre ikk hvordan det er når det forgår over nettet , men der er jo de sammen krav vil jeg mene om du lytter til en lære eller du sidder på computer . 

Bare min erfaring . 

Knus

Anmeld

6. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa...

Jeg har det også og og det sidste sommer.... Jeg syntes det er let. Normalt er jeg så nervøs når jeg skal op til prøver, men ikke her for jeg syntes det var rigtig nemt.....

Anmeld

6. november 2010

Sabrina2014

Heysa. Jeg har fået det, da jeg er på bager uddannelsen. De spørgsmål man fik, var egentlig det man gennemgik hele ugen, ikke specielt svært, jeg bestod, selvom jeg havde lidt fravær, det kræver bare at du lytter efter og laver de ting du får.. Så skal det nok gå

Anmeld

6. november 2010

Maja_4000

Jeg har også taget hygiejnekursus .. I forbindelse med uddannelse som ernæringsassistent .. Vi havde dog timer fordelt på 20 uger i det ..
Jeg fik 12 til prøven xD Så umiddelbart var vores nem .. Der var vidst nok én som dumpede .. Men de findes i forskellige udgaver ..
Jeg kender en som også har taget det over nettet .. Og der fik han bare udleveret sådan et afkrydsningsskema .. Og de fik heller ingen karakter .. Såh .. Det kan være du slipper med sådan en

Anmeld

6. november 2010

Neki

Tak for alle jeres svar. Lyder ikke som om det er så svært, så mon ikke det nok skal gå

Anmeld

6. november 2010

Pena

Jeg tog det for en del år siden, og det var slet ikke svært. Bare man har fulgt en lille bitte smule med. Den eneste der dumpede var en pige som det viste sig overhovedet ikke forstod dansk. Haha ja stakkels pige.

Så no worries

Anmeld

6. november 2010

Diana...

Ja jeg har taget det men det er nogen år siden så jeg kan ikke huske spørgsmålene. Men jeg kan huske jeg var den første der var færdig og havde alt rigtig og jeg klaret den MEGET hurtigt jeg synes den var så nem. Og det skal så siges jeg har eksameskræk og er ordblind så det ikke det nemmest for mig at skulle op til prøve af nogen slags men den var så nem. Men den kan jo have ændret sig meget siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.