Trælegekøkken men hvilket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. november 2010

henh01

Søger med lys og lygte efter et legekøkken til min lille niece.. De skal være i træ og må max koste 500 kr. Må gerne være brugt. Nogen der ligger inde med et I vil sælge eller der har ideer til hvor jeg kan finde et flot køkken til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Heidisbebs

Prøv Ikea de har et rigtig godt et

Knus Heidi

Anmeld

6. november 2010

mortilnoahogmelina

henh01 skriver:

Søger med lys og lygte efter et legekøkken til min lille niece.. De skal være i træ og må max koste 500 kr. Må gerne være brugt. Nogen der ligger inde med et I vil sælge eller der har ideer til hvor jeg kan finde et flot køkken til billige penge?

Jeg vil sige det kommer an på hvor stort det skal være og hvor mange dele der skal være til det . 

ellers synes jeg der er nogen ret fede nogen i både BR og Toys . Dog er de billiger i Toys med mindre det er på tilbud i BR

Der er lige kommet jule katelog for toys og der er nogen flotte nogen i . 

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Jeg mener IKEA's koster godt 500 kr

Anmeld

6. november 2010

Skouboe

IKEA's er rigtigt fedt.

Anmeld

6. november 2010

klmf

Vi har lige købt et rigtig fedt et til Oliver i træ (det var et krav for os) på lirumlarumleg.dk    De har maaaange fede ting

Anmeld

6. november 2010

Thildesmor

Det koster godt nok 550 men vi har talt om det måske er noget for vores datter

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=16-062432x

Anmeld

6. november 2010

henh01

Thildesmor skriver:

Det koster godt nok 550 men vi har talt om det måske er noget for vores datter

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=16-062432x

Lige sådan noget jeg leder efter.. Bestiller det i morgen. Det bliver godt nok 618 kr inkll forsendelse, men slår mig sammen med de gamle, og gaven kan jo deles op, så er den skid slået. Tusind tak for hjælpen alle sammen.

Anmeld

6. november 2010

Thildesmor

henh01 skriver:

Lige sådan noget jeg leder efter.. Bestiller det i morgen. Det bliver godt nok 618 kr inkll forsendelse, men slår mig sammen med de gamle, og gaven kan jo deles op, så er den skid slået. Tusind tak for hjælpen alle sammen.

hehe ja det er jo lidt smart at det kan det, godt det var noget du kunne bruge

Anmeld

6. november 2010

ann-kristina

Det køkken har vi. Det er super. Det har nu holdt i 3 år og det er først nu der er n lille skrue der er røget ud. Vi har købt det i Bilka. De har det jævnligt i Bilkakataloget (eller var det føtex?) til omkring 150 kr pr del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.