Hjælp til mandelgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Dorthe1986

I år er det mig, der har fået opgaven at købe mandelgaven, men jeg er bare på helt bar bund, så håber lidt i har nogle gode ideer Vi er seks juleaften i alderen 24-59 (mig, min kæreste, mine to søstre og mine forældre).

Mit budget er 100-150 kr

Jeg skal nemlig ud i næste uge og købe julegaver og vil gerne have mandelgaven overstået der også

Så kom frisk med alle jeres ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Svei

I år er det mig, der har fået opgaven at købe mandelgaven, men jeg er bare på helt bar bund, så håber lidt i har nogle gode ideer Vi er seks juleaften i alderen 24-59 (mig, min kæreste, mine to søstre og mine forældre).

Mit budget er 100-150 kr

Jeg skal nemlig ud i næste uge og købe julegaver og vil gerne have mandelgaven overstået der også

Her købte jeg mandelgaver sidst da jeg skulle købe...samme sted drengene plejer at finde en gave hver...

http://www.gaverdergavner.dk/

Anmeld

6. november 2010

bagger26

Altså en god omgang chokolade er aldrig helt værst.. Ellers et spil, fx ludo, matador eller noget ligende.. Så kan i også hygge jer med at spille det senere på aftenen, når gaverne er åbnet og det er tid til at hygge..

Anmeld

6. november 2010

Dorthe1986

Jbk skriver:

Her købte jeg mandelgaver sidst da jeg skulle købe...samme sted drengene plejer at finde en gave hver...

http://www.gaverdergavner.dk/

Ej det lyder som en god ide

Anmeld

6. november 2010

Maja_4000

Imerco , Inspiration og sådan nogle butikker plejer at have en hemmelig mandelgave .. Altså , som er pakket ind når man køber den .. Så er der INGEN ved bordet der ved , hvad det er (:

Anmeld

6. november 2010

Dorthe1986

Maja_4000 skriver:

Imerco , Inspiration og sådan nogle butikker plejer at have en hemmelig mandelgave .. Altså , som er pakket ind når man køber den .. Så er der INGEN ved bordet der ved , hvad det er (:

Det var nu også en sjov ide

Anmeld

6. november 2010

Lou87

Som nok er sagt.. Så er et spil i kan spille sammen altid en succes sys jeg Og nu i har den alder så er det nemt og finde et godt spil.. værre hvis der er små børn.

Anmeld

6. november 2010

Dorthe1986

Lou87 skriver:

Som nok er sagt.. Så er et spil i kan spille sammen altid en succes sys jeg Og nu i har den alder så er det nemt og finde et godt spil.. værre hvis der er små børn.

Ja måske sådan et lille quizspil kunne være rigtig sjovt

Anmeld

6. november 2010

Lou87

Dorthe1986 skriver:

Ja måske sådan et lille quizspil kunne være rigtig sjovt

Ja præcis..
Jeg kan også anbefale spillet: Quakle..

Det er hvor i hver i sær har sin lade med et dyr gemt i, og man skal så huske hvem der har hvad og sige de andres dyrs lyde når man ligger ens kort ud.. Det er SÅ sjovt !

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Dorthe1986 skriver:

Mit budget er 100-150 kr

i plejer at købe et spil eller en sjov lille bog med rim og remser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.