har du svært ved at få krøllerne frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.641 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2010

bette

jeg har simpelthen fundet det der skal til for at få super flotte krøller.. også selvom håret er langt og tungt.. :) 

har været inde på www.nicehair.dk og bestille en amplifire :) damn den kan sku sit kram...

du vasker dit hår og tørre det håndklædetørt.. og i med det cremede produkt.. og lad det luft tørre. og så skal du se :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Guldet

bette skriver:

jeg har simpelthen fundet det der skal til for at få super flotte krøller.. også selvom håret er langt og tungt..  

har været inde på www.nicehair.dk og bestille en amplifire damn den kan sku sit kram...

du vasker dit hår og tørre det håndklædetørt.. og i med det cremede produkt.. og lad det luft tørre. og så skal du se  

ej hvor godt.. elsker krøller.. og det tager så laaaaaaaaaaaaang til at lave med krøllejernet..

Anmeld

6. november 2010

bette

LAURAS MOR skriver:

ej hvor godt.. elsker krøller.. og det tager så laaaaaaaaaaaaang til at lave med krøllejernet..

uh glemte at skrive at man nok skal have lidt naturlig krøl i forvejen 

Anmeld

6. november 2010

Frøken Sørensen

Ihhh har længe ledt efter noget jeg kan bruge  Holder det hele dagen? Og kommer ens hår til at se kruset ud af det i løbet af dagen?

Var lige inde på deres hjemmeside for at kigge på det, men jeg kan ikke finde det?

Anmeld

6. november 2010

Guldet

bette skriver:

uh glemte at skrive at man nok skal have lidt naturlig krøl i forvejen 

hihi.. har jeg også lidt.. tror jeg

Anmeld

6. november 2010

bette

Gitte85 skriver:

Ihhh har længe ledt efter noget jeg kan bruge  Holder det hele dagen? Og kommer ens hår til at se kruset ud af det i løbet af dagen?

Var lige inde på deres hjemmeside for at kigge på det, men jeg kan ikke finde det?

jeg linker den lige til dig.. 

http://www.nicehair.dk/product.asp?product=6820

den holder hele dagen og den kruser ikke spor.. :) Sådan noget gider jeg nemlig heller ikke.. håret mærkes ikke stift som mange andre produkter, men giver alligevel et super godt hold.. 

har faktisk ikke haft krøller oppe i toppen i mange år (har ret langt hår og det tynger krøllerne lidt ud) og nu har jeg flotte slange krøller igen :)

det var min svigerinde der gav mig rådet, fordi jeg altid beundre hendes smukke krøller.. uhh og det virker :)

Anmeld

6. november 2010

bette

hihi.. har jeg også lidt.. tror jeg

haha tror du  

du ku da finde ud af det så

du kan jo også lave nogle få krøller og så komme det i bagefter :)

synes bare det er bedst i vådt hår

Anmeld

6. november 2010

Frøken Sørensen

bette skriver:

jeg linker den lige til dig.. 

http://www.nicehair.dk/product.asp?product=6820

den holder hele dagen og den kruser ikke spor.. Sådan noget gider jeg nemlig heller ikke.. håret mærkes ikke stift som mange andre produkter, men giver alligevel et super godt hold.. 

har faktisk ikke haft krøller oppe i toppen i mange år (har ret langt hår og det tynger krøllerne lidt ud) og nu har jeg flotte slange krøller igen

det var min svigerinde der gav mig rådet, fordi jeg altid beundre hendes smukke krøller.. uhh og det virker

Det må jeg simpelthen prøve  Jeg har et meget langt og TUNGT hår... og har bare ikke kunne finde noget som har kunne holde mine krøller uden de vil bliver kruset og grimme i løbet af dagen! Tak for rådet

Anmeld

6. november 2010

bette

Gitte85 skriver:

Det må jeg simpelthen prøve  Jeg har et meget langt og TUNGT hår... og har bare ikke kunne finde noget som har kunne holde mine krøller uden de vil bliver kruset og grimme i løbet af dagen! Tak for rådet

hehe var så lidt.. stod nemlig med samme problemer som dig :)

Anmeld

28. februar 2014

vicks83n

bette skriver:

jeg har simpelthen fundet det der skal til for at få super flotte krøller.. også selvom håret er langt og tungt..  

har været inde på www.nicehair.dk og bestille en amplifire damn den kan sku sit kram...

du vasker dit hår og tørre det håndklædetørt.. og i med det cremede produkt.. og lad det luft tørre. og så skal du se  

hvad hedder produktet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.