man må sno sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Lone Jakobsen

normalt fodrer jeg ikke børn på den måde...men da Rasmus mave har behov for lidt a38 hver dag... ja så må man nogen gange sno sig. han er nemlig ikke ubetinget vild med det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

Lone Jakobsen

så vis mig endelig nogle billeder af jeres børn der gør noget de egentligt ikke må... man må sno sig

Anmeld

7. november 2010

FruEllingsen

nutche skriver:

så vis mig endelig nogle billeder af jeres børn der gør noget de egentligt ikke må... man må sno sig

Hvor er han altså sød love

opper lige din tråd

Anmeld

7. november 2010

Lise

Ja, man må sno sig..

Min lille Casper er slet ikke vild med at spise mad og er meget ukoncentreret, og da vi skal have noget i ham, bliver de fleste måltider indtaget foran Teletubbies ... det er imod alle principper, men han er en lille dreng på otte mdr og syv kg, og det vigtigste er jo at han får noget at spise. Og han åbner munden og spiser, når han får lov at se på Teletubberne imens.

Har vist ikke nogen billeder af det, da det ikke er noget jeg gør med stolthed

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Hvor er han altså sød love

opper lige din tråd

tak skal du ha søs

har slet ikke haft tid til at være herinde siden jeg oprettede den

Anmeld

7. november 2010

SussieThyssen

nutche skriver:

normalt fodrer jeg ikke børn på den måde...men da Rasmus mave har behov for lidt a38 hver dag... ja så må man nogen gange sno sig. han er nemlig ikke ubetinget vild med det

Jamen så giv ham dog noget drikkecultura i stedet..det elsker alle..både børn og voksne.
Der er de samme bakterier i til mavsen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Jamen så giv ham dog noget drikkecultura i stedet..det elsker alle..både børn og voksne.
Der er de samme bakterier i til mavsen.

Kærligst
Sussie

jamen hvordan kan det så være at vi ikke oplever den samme effekt?

han har faktisk fået drikke cultura idag, og det hjælper...men bare ikke helt så meget som A38. er det mere komcentreret i a38 eller hvad?

Anmeld

7. november 2010

Lone Jakobsen

Lise skriver:

Ja, man må sno sig..

Min lille Casper er slet ikke vild med at spise mad og er meget ukoncentreret, og da vi skal have noget i ham, bliver de fleste måltider indtaget foran Teletubbies ... det er imod alle principper, men han er en lille dreng på otte mdr og syv kg, og det vigtigste er jo at han får noget at spise. Og han åbner munden og spiser, når han får lov at se på Teletubberne imens.

Har vist ikke nogen billeder af det, da det ikke er noget jeg gør med stolthed

tror bare der er ting man ofrer for at vores kære børn skal ha det lidt bedre...og her er det altså pædagogikken

Anmeld

7. november 2010

<3

Alt det andet i drikkecultura + mindre antal bakterier gør at det virker mindre... Men giv ham lidt frugtmos ovenpå eller en lille kop havregryn. Så hvis han selv hælder op så er det rigtigt sejt!

Anmeld

7. november 2010

CiSo

åhh, hvor er han søøød! Man kan se i øjnene på ham, at han nyder at gøre noget han ikke må!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.