Ideer til gave til svigermor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.705 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2010

Bryndis

Jeg vil rigtig gerne give en gave til min svigermor, fordi at hun har været en så stor hjælp for mig imens jeg har været gravid med at passe min søn og komme og hente ham hver morgen for at aflevere ham i dagpleje og bage en masse boller til mig så jeg kunne holde fødselsdag for mig og for min søn når han bliver 2.

Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal give hende. Hun bruger ikke parfume og make up.

Nogen der kan komme med nogle gode ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

sarahb

et rigtig lækkert kur ophold eller et gavekort til en aften ude med en selvvalgt gæst. Evt. Restaurant og så teater og en kaffe på en cafe til sidst.
Ellers hvis hun samler på noget porcelæn eller noget..

Den er lidt svær...Eller en rengørrings dame der kommer 1 gang om ugen i 3 mdr eller noget..

Anmeld

6. november 2010

M&F&C

Hvad med sådan en "smart-box"? det mener jeg hvertfald de hedder .... der kan man "købe en oplevelse", og vælge mellem alle mulige forskellige slags oplevelser

Anmeld

6. november 2010

vsmaddison

Efter at have læst dit indlæg bliver jeg nødtil at foreslog en Familie fotografering. Det kan være enten bare a baby eller af hele familien samlet. 

Det er ikke så ofte folk for taget sig sammen til at få det gjordt men når de gør bliver det extra værdsat og de kan sjældent forstå de ikke fik gjordt det noget før. 

Så før de muligheden for at have et billede af hele familien hængene på væggen derhjemme.

Jeg er selvfølgelig selv fotograf :-). og mine priser starter ved Kr 600,- som inkludere en CD med alle billeder, færdig redigeret i højopløsning. Også alletiders julegave.

Mvh 

Vicki

www.maddisonphotography.dk

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Bryndis skriver:

Jeg vil rigtig gerne give en gave til min svigermor, fordi at hun har været en så stor hjælp for mig imens jeg har været gravid med at passe min søn og komme og hente ham hver morgen for at aflevere ham i dagpleje og bage en masse boller til mig så jeg kunne holde fødselsdag for mig og for min søn når han bliver 2.

Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal give hende. Hun bruger ikke parfume og make up.

Nogen der kan komme med nogle gode ideer??

Lækker kaffe, chokolade. Gavekort til ansigsbehandling

Anmeld

6. november 2010

Bryndis

sarahb skriver:

et rigtig lækkert kur ophold eller et gavekort til en aften ude med en selvvalgt gæst. Evt. Restaurant og så teater og en kaffe på en cafe til sidst.
Ellers hvis hun samler på noget porcelæn eller noget..

Den er lidt svær...Eller en rengørrings dame der kommer 1 gang om ugen i 3 mdr eller noget..

Ja det var nogle super gode ideer

Har tænkt meget på et kur ophold eller et gavekort til hende og hendes mand til at komme ud og spise. Det tror jeg at jeg vil undersøge nærmere

Anmeld

6. november 2010

Bryndis

vsmaddison skriver:

Efter at have læst dit indlæg bliver jeg nødtil at foreslog en Familie fotografering. Det kan være enten bare a baby eller af hele familien samlet. 

Det er ikke så ofte folk for taget sig sammen til at få det gjordt men når de gør bliver det extra værdsat og de kan sjældent forstå de ikke fik gjordt det noget før. 

Så før de muligheden for at have et billede af hele familien hængene på væggen derhjemme.

Jeg er selvfølgelig selv fotograf :-). og mine priser starter ved Kr 600,- som inkludere en CD med alle billeder, færdig redigeret i højopløsning. Også alletiders julegave.

Mvh 

Vicki

www.maddisonphotography.dk

Ja det er da rigtig at man kommer til en fotograf for sjældent. Det er de bedste billeder man kan få

Men vi skal allerede til fotograf når lillemanden engang gider og komme ud. Vi skal have taget et billede af begge børn som vi giver til vores forældre i julegave

Anmeld

6. november 2010

Malthesmoar

lave en lækker kurv med div lækkerier og vedlægge 2biobilletter...kan fås i kvickly til 215,-

mvh

Anmeld

6. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvad med et smykke med et graveret "Tak"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.