Liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. november 2010

KarinaIda

Hej...

Lige nysgerrig..

Hvornår mærkede i liv, altså ca uge-mæssigt, da I ventede jer for anden gang????

Min mave buldre rundt som en gal,  efter jeg lagde mig på sofaen.. Og synes bestemt det mærker som den lille der farer rundt derinde... Men er samtidig i tvivl, for er kun 11+6 henne.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

KarinaIda

Slet ingen der vil komme med et bud??

Anmeld

6. november 2010

JonTri

KarinaIda skriver:

Slet ingen der vil komme med et bud??

Hmm jeg er i dag 24+5 og har mærket liv siden ca uge 14-16 stykker. det er jo meget individuelt hvornår man mærker liv, så det kan da godt være det er den lille - eller måske er der to?

Anmeld

7. november 2010

KarinaIda

rikkekrogh skriver:

Hmm jeg er i dag 24+5 og har mærket liv siden ca uge 14-16 stykker. det er jo meget individuelt hvornår man mærker liv, så det kan da godt være det er den lille - eller måske er der to?

Hehe.. Ved dog der ikke er 2.. Ved der kun er en Ellers har scanningen snydt godt og grundigt!! hehe..... Og jeg glor lidt ekstra næste gang så.. Haha...

Ja det er meget individuelt fra person til person hvor tidligt man mærker liv!!! Men er nu 100 % sikker på det var liv jeg mærkede, for mærkede nøjagtig det samme igår aftes....

Tak for svar

Knus

Anmeld

7. november 2010

Tystys14

Mærkede liv første gang i uge 17 og har mærket liv hver dag siden ;o) er nu i uge 24+4. Min kusine mærkede dog også liv meget tidligt, tror hun sagde omkring slutningen af uge 12  så det er da muligt at det er den lille der vil gøre opmærksom på sig selv hihi...

Tillykke

Anmeld

7. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg var gravid 2 gang mærkede jeg liv den dag jeg var til ns - det må have været omkring uge 12. Jeg var ikke i tvivl om, at det var den lille jeg kunne mærke

Anmeld

7. november 2010

KarinaIda

Jeg er heller ikke i tvivl om mere, at det var den lille jeg mærkede den anden aften og igår.. For det var den.. Så startede med og mærke liv da jeg var 11+6 og igår 12+0.. og skal til nf på onsdag... glæder mig til og se den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.