Må jeg lige hører jeres mening om det her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Heidi.

Jeg har i min klasse mødt en sød pige.. Vi snakker rigtig godt sammen, og har også været hjemme hos hinanden og spise med mand og børn og det hele nogle gange. Sidst vi var på skole spurgte pågældende mig om vi 2 ikke skulle danne gruppe sammen når vi skulle lave vores afsluttende projekt, altså det som vi skal til eksamen i.. Jo det ville jeg da meget gerne, og vi aftalte så at sådanne var det så..
Nå men her i min ferie skriver hun så en sms til mig om at den der aftale vi har, den nok ikke blev til noget alligevel. Okay!! Jeg spørger om hvorfor , og hun svarer på at nu snakker hun også godt med 2 andre fra klassen, så dem ville hun nok gerne være sammen med dem måske. Jeg bliver lidt underlig, fordi jeg er af den støbning, at hvis jeg har lavet en aftale mig nogle så forventer jeg at den bliver overholdt, og derudover syntes jeg at hendes begrundelse var lidt lam.
I dag starter vi så på skole igen, og her står hun så og fjanter og snakker med de 2 andre piger.. De snakker om deres ture sammen i sommerferien på bakken, tivoli osv.. og da jeg kommer vender de lissom ryggen til mig.. Hmm Jeg UNDRE mig... Jeg ankom sammen med en anden fra min klasse, og hun lagde også mærke til det underlige adfærd.

Jeg vil lige sige at jeg på ingen måde har noget imod at hun snakker med andre, men undre mig bare over at jeg lissom er kørt ud på et sidespor..

Hele dagen værdigede hun mig ikke et blik, og vi snakkede ikke sammen.. Og normalt smsér vi ret meget sammen.

Jeg vil gerne hører jeres mening om det her, og om jeg er nærtagende eller hvordan.

Jeg er bare blevet pisse så sindsygt meget af i mit liv af såkaldte veninder at jeg finder mig sgu ikke i noget mere..

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor gammel er hun? 12? For sidst jeg tjekkede er det en type adfærd man man har i folkeskolen.

Glem hende. Smil og hils, men gør ikke mere af den sag. Det er surt når det sker, men det sker altså. Så vær venlig, men lad hende være.

(H)

Anmeld

11. august 2008

MorCamilla

Nye venner er spændende.. Måske hun har opdaget at der er andre i klassen der også gerne vil snakke med hende, eller hvad man nu skal sige...

Hvi det var mig ville jeg også være trist over det må jeg indrømme, for jeg er lige som dig, når man har lavet en aftale så overholder man den, med mindre der er en rigtig god undskyldning for ikke at gøre det..

EVT sende hende en sms hvor du fortæller hvordan du har det med det, at hun pludselig vender dig ryggen?? Eller konfrontere hende med det...

Jeg er blevet en af dem der har fundet ud af at livet er for kort til at være vuenner og gå og bære den af over "små" ting, så hvis det var mig ville jeg tage tyren ved nakken og snakke med hende om det...

Held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. august 2008

Katjaro

Hold da op - hvor gammel er hun???

Hun opfører sig da nærmest som en teenager. Personligt ville jeg ikke selv gide en der opfører sig sådan.

Hvis de to andre piger ikke har mand og børn, så kan det være noget med stadigvæk at være "ung med de unge"... det er svært at gætte hvad der sker inden i hovedet på hende. Men helt normalt er det ikke ;)

Håber du har andre at skrive opgave sammen med

Hilsen Katja

Anmeld

11. august 2008

Heidi.

Hej Piger..

Ja tænk engang.. hun er 28.. Jeg har også lige snakket med min mand om det, og han kunne kun konstatere at det var godt hun ikke skulle være i gruppe med mig, for så kunne hun ikke trække min karakter ned:))

Men jeg må indrømme at jeg bliver en smule såret, men jeg gider bare ikke sådanne noget tøsepis, som det her er.. Så life goes on.. Men jeg ville dog aldrig selv opføre mig sådanne:@

Kh Heidi

Anmeld

11. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Heidi-Godsk skriver:

Hej Piger..

Ja tænk engang.. hun er 28.. Jeg har også lige snakket med min mand om det, og han kunne kun konstatere at det var godt hun ikke skulle være i gruppe med mig, for så kunne hun ikke trække min karakter ned:))

Men jeg må indrømme at jeg bliver en smule såret, men jeg gider bare ikke sådanne noget tøsepis, som det her er.. Så life goes on.. Men jeg ville dog aldrig selv opføre mig sådanne:@

Kh Heidi

Fornuftig mand du har :)) Selvfølgelig bliver man såret når man står i situationen, men hun er bare ikke de følelser værd. Når i ikke er mere nære veninder end somså, ja så er det bare med at ryste det af sig. Find du heller en som er mere moden ;)

Anmeld

11. august 2008

miver

Hej Heidi
kan godt forstå du føler dig såret over den behandling , jeg synes hun er tarvelig og barnlig (hun rider hvis på flere heste på samme tid ) Håber du forstår hvad jeg mener, men er ihverfald ikke vær at samle på ;)
(H) mie

Anmeld

11. august 2008

Christinahr

Heidi-Godsk skriver:

Jeg har i min klasse mødt en sød pige.. Vi snakker rigtig godt sammen, og har også været hjemme hos hinanden og spise med mand og børn og det hele nogle gange. Sidst vi var på skole spurgte pågældende mig om vi 2 ikke skulle danne gruppe sammen når vi skulle lave vores afsluttende projekt, altså det som vi skal til eksamen i.. Jo det ville jeg da meget gerne, og vi aftalte så at sådanne var det så..
Nå men her i min ferie skriver hun så en sms til mig om at den der aftale vi har, den nok ikke blev til noget alligevel. Okay!! Jeg spørger om hvorfor , og hun svarer på at nu snakker hun også godt med 2 andre fra klassen, så dem ville hun nok gerne være sammen med dem måske. Jeg bliver lidt underlig, fordi jeg er af den støbning, at hvis jeg har lavet en aftale mig nogle så forventer jeg at den bliver overholdt, og derudover syntes jeg at hendes begrundelse var lidt lam.
I dag starter vi så på skole igen, og her står hun så og fjanter og snakker med de 2 andre piger.. De snakker om deres ture sammen i sommerferien på bakken, tivoli osv.. og da jeg kommer vender de lissom ryggen til mig.. Hmm Jeg UNDRE mig... Jeg ankom sammen med en anden fra min klasse, og hun lagde også mærke til det underlige adfærd.

Jeg vil lige sige at jeg på ingen måde har noget imod at hun snakker med andre, men undre mig bare over at jeg lissom er kørt ud på et sidespor..

Hele dagen værdigede hun mig ikke et blik, og vi snakkede ikke sammen.. Og normalt smsér vi ret meget sammen.

Jeg vil gerne hører jeres mening om det her, og om jeg er nærtagende eller hvordan.

Jeg er bare blevet pisse så sindsygt meget af i mit liv af såkaldte veninder at jeg finder mig sgu ikke i noget mere..

Kh Heidi

Hvor mærkeligt, da jeg havde læst dit indlæg tænkte jeg - hun læser socialrådgiver.

De eneste to jeg kender der har oplevet det samme som dig i udd verdenen - præsic det samme, fra voksne mennesker er to af mine veninder der læser til social rådgiver...

Meget mærkeligt... ingen kloge ord herfra, bare et (H)

Anmeld

11. august 2008

charlottekri

sikke da en snob!! hun er da ikke værd at bruge sin tid på. glem da det fjols. bare tænk at det var godt at hun ikke spildte mere af din tid!
stort (H) herfra

Anmeld

11. august 2008

Honningblomst

Åh hvor var det godt hun viste sit sande jeg INDEN du sad med hende i gruppen og måske lige pludselig ikke kunne regne med hende...så heldigt.:)
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.