Hvor svag må stregen være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Anonym trådstarter

Godaften tøser

Jeg gennemgik en spontan abort sidste måned og vi har herefter været i gang omkring ægløsningstiden.

Jeg står nu med en graviditetstest der egentlig ser negativ ud, men når jeg har kigget ekstremt godt efter, kan man skimte en lille lyserød streg - VIRKELIG lille.

Jeg går ud fra, at i vil svare, at jeg skal vente nogle dage og se hvad der sker, men jeg vil virkelig gerne vide HVOR svagt positiv stregen må være før man kan begynde at håååbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Godaften tøser

Jeg gennemgik en spontan abort sidste måned og vi har herefter været i gang omkring ægløsningstiden.

Jeg står nu med en graviditetstest der egentlig ser negativ ud, men når jeg har kigget ekstremt godt efter, kan man skimte en lille lyserød streg - VIRKELIG lille.

Jeg går ud fra, at i vil svare, at jeg skal vente nogle dage og se hvad der sker, men jeg vil virkelig gerne vide HVOR svagt positiv stregen må være før man kan begynde at håååbe

Når man kan se den, er testen positiv, og så er det for så vidt ligegyldigt hvor svag den er

Anmeld

5. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Godaften tøser

altså..hvis du har overholdt aflæsningtiden, så er en streg en streg..uanset hvor svag den er
Så er det tegn på at der er "noget" graviditetshormon til stede

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. november 2010

tinasmor

har du testet negativ efter din spontane abort? (altså inden denne som er positiv) Jeg havde også en abort (det var så en MA) men der var der stadigvæk hcg i blodet en måned efter, selv om jeg ikke var gravid (og heller ikke prøvede, da jeg af forskellige årsager fik af vide, at jeg skulle vente)

jeg håber den er der og for at du er gravid igen og du får en god og nem graviditet denne gang.

Anmeld

5. november 2010

tinasmor

ps glemte at sige, at jeg også var i uge 14 så hcg var selvfølgelig højere end hvis man havde mistet et par uger efter man fandt ud af at man var gravid. (ville bare lige skynde mig at sige det, så du ikke bliver helt nervøs om det nu kan være at du ikke er gravid) for hvis I har hygget godt ved æl så er den største sandsynlighed jo at du er GRAVID 

.

Anmeld

5. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

Godaften tøser

Personligt ville jeg ikke turde håbe før der er en ok tydelig streg, har selv oplevet 2 gange at stå med svag positiv test, som endte i SA, så turde ikke håbe på noget før jeg stod med en tydelig test i hånden.

Krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.